Karel van de Pater

Wij hebben genoten van ons team uitje. Prachtige gebieden gezien dankzij de tips van de chalet staf, heerlijk gegeten en gedronken, het is duidelijk dat de staf met hart en ziel achter het fornuis... Wij hebben genoten van ons team uitje. Prachtige gebieden gezien dankzij de tips van de chalet staf, heerlijk gegeten en gedronken, het is duidelijk dat de staf met hart en ziel achter het fornuis staat. De accommodatie was schoon, comfortabel en goed uitgerust met skikelder en skischoen warmer. Skibus halte pal voor de deur, wat wil je nog meer, ideaal. Wij hebben een fantastische week gehad.

Heerlijk eten, accommodatie was schoon en ruim, prachtig gebied.

Skichalets.nl

Om te beginnen kregen wij bij thuiskomst een standaard mail waarin vermeld stond dat we bij het plaatsen van een positieve review 25 euro zouden ontvangen. Dus in hoeverre de positieve reviews heel... Om te beginnen kregen wij bij thuiskomst een standaard mail waarin vermeld stond dat we bij het plaatsen van een positieve review 25 euro zouden ontvangen. Dus in hoeverre de positieve reviews heel betrouwbaar zijn...?
In ons geval was dit niet het geval helaas. De chaletstaff kan je vakantie maken of kraken. Jammer genoeg was dit laatste het geval. Monica en Rob stelden zich niet erg flexibel en positief op. Er werd geklaagd over andere, voorgaande gasten (niet erg professioneel) en er was weinig mogelijk. (geen depot; was er wel/ geen taxi's; het wemelde van taxi's/ sella ronda haal je niet met 18 pers in 1 dag; kon makkelijk) Ook stonden de tijden om aan tafel te gaan vantevoren al vast. Erg jammer want soms wil je je dag iets anders invullen.
Het leek meer of we bij een gastgezin logeerden dan een catered chalet. En dat terwijl we toch best veel betalen voor een dergelijke vakantie. Dieptepunt was toen de helft van ons op 1 avond precies op tijd waren voor het diner; de andere helft 10 min te laat. De bordjes werden demonstratief weggehaald en we kregen geen eten meer. Uiteindelijk na tel.contact met hoofdkantoor kregen we nog wel iets. Respectloos waren we, werd ons verteld, en we hadden min een halfuur voor het diner "thuis' moeten zijn. De volgende morgen was het ontbijt gehalveerd en werd ons verteld dat we "terug naar de basis" gingen. Wij waren met een groep van 18 vrouwen 50/55 jaar en werden hier als kleuters behandeld. Verschrikkelijk. Er was geen gesprek mogelijk en alles werd weggewuifd en genegeerd.
We gaan al sinds 10 jaar naar catered chalets en het is altijd gezellig met de staff maar dit keer was het beneden peil en zijn we ongelooflijk onbeleefd behandeld.

Het eten dat (wel) geserveerd was, was ontzettend lekker! Het huis is mooi, netjes en schoon met prima kamers. De lokatie heel goed met skibus die voor de deur stopt. Supermooi skigebied!

Anja Spruit

Komen volgend jaar weer terug in ski chalet Angelina, dan met familie en vrienden. Nu waren we met collega’s van de bank.

Goede chalet staf, fijn chalet en prima reisorganisatie.

Carla van Wezerik

Ruim chalet met gezellig barretje. Echt een chalet voor groepen waar je overal hoekjes hebt om knus te zitten. We hadden flink sneeuw de laatste dagen en dan is parkeren in je eigen ondergrondse... Ruim chalet met gezellig barretje. Echt een chalet voor groepen waar je overal hoekjes hebt om knus te zitten. We hadden flink sneeuw de laatste dagen en dan is parkeren in je eigen ondergrondse garage wel luxe hoor. We hadden al iets aardigs geschreven in het gastenboek van staf Monica en Rob en afgesloten met ontzettend veel dank voor een top wintersport en dat delen we aan andere wintersporters die op zoek zijn naar een goede wintersportbestemming. Bij Monica en Rob zijn jullie bij het juiste adres.

Monica en Rob hebben veel ervaring. Wij hebben genoten van hun service. Heerlijk gegeten en aller vriendelijkst.

Vanja Dierckx

Het fijne van zo’n catered chalet is dat je chaletstaf Nederlands is en dat je van te voren contact kunt hebben met ze als je wat wilt weten m.b.t. een dieet of wat de mooiste plekjes zijn en de... Het fijne van zo’n catered chalet is dat je chaletstaf Nederlands is en dat je van te voren contact kunt hebben met ze als je wat wilt weten m.b.t. een dieet of wat de mooiste plekjes zijn en de leukste après-ski. Dan kan je mooie een planning maken en dat is fijn als je met een groep bent. Dat is het mooie van Skichalets, je krijgt t.z.t de mobiele nummers van de staf en ook hun emaildres. Korte lijnen en niet met iemand van kantoor in Nederland er tussen. Op alle fronten was het weer fantastisch bij Rob en Monica.

Was weer fantastisch bij chaletstaf Monica en Rob.

Steven van Anthonis

Skipiste bij het chalet Dengg in Gerlos voor beginners en kinderen. We konden onze kinderen goed in de gaten houden vanaf het terrasje bij het chalet tijdens de lunch. Bushalte vlakbij het chalet... Skipiste bij het chalet Dengg in Gerlos voor beginners en kinderen. We konden onze kinderen goed in de gaten houden vanaf het terrasje bij het chalet tijdens de lunch. Bushalte vlakbij het chalet voor de volwassenen die snel bij de Dorferbaan uitkomt. We vinden het fijn om mooi rustig te zitten in Gerlos met prachtig uitzicht en de levendigheid zoek je zo op, maar je hebt hier bij chalet Dengg er geen (over)last van. Echt een ideale plek dit.

Ook fijne stek als je met kinderen bent

Dolf van Heerik

Vooraf hadden we wel wat noten op de zang maar ter plekke vond de staf het allemaal geen probleem. Echt heerlijk gegeten en flinke grote porties ook. We zijn bourgondiërs, dus we hebben gesmuld.... Vooraf hadden we wel wat noten op de zang maar ter plekke vond de staf het allemaal geen probleem. Echt heerlijk gegeten en flinke grote porties ook. We zijn bourgondiërs, dus we hebben gesmuld. Over de ligging niks dan goeds. Wat een toplokatie zeg!

Toplokatie: chalet Helvetia in St. Anton

Rianne Verweij

Echt de mooiste plek in Sankt Anton en de aardigste gastvrouw en gastheer die je je maar kunt bedenken. Heel fijn verblijf gehad en lekker verzorgd ontbijt en hapjes. Een plek om terug te komen... Echt de mooiste plek in Sankt Anton en de aardigste gastvrouw en gastheer die je je maar kunt bedenken. Heel fijn verblijf gehad en lekker verzorgd ontbijt en hapjes. Een plek om terug te komen chalet Aurora. Bedankt voor alles lieve Megan en Ryan.

Hygiëne, flexibiliteit chalethosts

Novy Engelkes

Iedere dag was een feestje in skichalet Angelina. Ruime slaapkamers. Alles was schoon en top geregeld. Ook namens de kids, hartstikke bedankt en tot volgend jaar.

Fijn huis en vlakbij piste en gondel.

Florien Bausch

Droevig. Het chalet in Sankt Christina was helemaal goed. Maar de hosts Rob en Monica waren NIET gastvrij, NIET flexibel en hebben ons als een stel kinderen behandeld (we waren groep dames van... Droevig. Het chalet in Sankt Christina was helemaal goed. Maar de hosts Rob en Monica waren NIET gastvrij, NIET flexibel en hebben ons als een stel kinderen behandeld (we waren groep dames van 50+...). Zelfs op rantsoen gezet (!) toen er een paar 10 minuten te laat voor het eten waren.
Twee weken lang hebben we gepoogd een reactie op onze klacht van Skichalets te krijgen, die kwam niet. Niet slim! Nu gedwongen het dan maar op deze manier te doen.
De beoordeling van Rogier van Otterloo (29-1) is door bedrijf zelf geschreven: precies al onze klacht-punten zijn hier in verwerkt....

Eten was lekker.