SKEPP

SKEPP Ook benieuwd naar feedback over de webshop SKEPP? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company378
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen SKEPP met 9.2/10. Gebaseerd op 378 ervaringen.
Klantenservice & Expertise
Snelheid & Vriendelijkheid

Radu Ion
Uitstekend (10/10)
Radu Ion

Geen enkel.

Score voor SKEPP:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De communicatie verliep goed en vooral snel. ik had tijdelijk, zo'n 6 weken een specifieke werkruimte nodig voor een film montage. binnen 24 uur was het geregeld. heel schappelijk en meedenkend. vlekkeloos en zorgeloos verlopen, zoals het hoort.

Siza
Siza

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Het viel mij op dat twee van de drie getoonde kantoorruimtes te duur waren, terwijl ik wel heel duidelijk een maximale huurprijs heb doorgegeven.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik werd snel geholpen, kon direct bezichtigingen inplannen op korte termijn. dat was prettig. persoonlijk contact met medewerkers is prettig.

Ruby Schmink
Ruby Schmink
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Klantgericht, de ondersteuning n.a.v. wensen is optimaal, reageert snel, nazorg prima.

Peter Verver / SN Power Invest Netherlands BV
Peter Verver / SN Power Invest Netherlands BV

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Minder via telefoon, meer via mail/Whatsapp.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goede ervaring met anouk. snelle response en gerichte follow-up mail werken prettig. wegens mijn beperkte beschikbaarheid werkt telefonisch contact minder goed.

Albert van Dommelen / Trailrunners Brabant
Albert van Dommelen / Trailrunners Brabant
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettige en snelle communicatie.

Uysal installaties

Een hele vriendelijke team, ze gaan er echt achteraan, stoppen pas als je alle opties hebt gezien, doen wat ze moeten doen. ik ben heel blij met jullie service.

Brahim Lachgar /HTV .BV
Brahim Lachgar /HTV .BV

Goed!.

Opvallers
Uitstekend (10/10)
Opvallers

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Niet specifiek voor skepp wel voor pand eigenaren meer inzet voor leads om er iets uit te halen.

Score voor SKEPP:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik had met spoed een kantoor nodig. kim heeft mij goed geholpen met het vinden van juiste locaties en eisen. helaas werken de pand eigenaren niet zo snel en flexibel mee.

Lifestyle by shir

Ik zocht een kantoorruimte en ben gaan zoeken op internet en zo kwam ik terecht bij skepp. telefonisch contact gehad afspraak gehad, helaas is er geen deal uit gekomen, maar wel prettig contact gehad.

Brad and George Ventures
Brad and George Ventures
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima. duidelijk en adequate afhandeling van diverse vragen.

Bedrijfsinformatie

SKEPP is een online kantorenplatform. Wij bieden speciaal voor u geselecteerde werkplekken, ingerichte bedrijfsruimtes en kantoren op maat aan. Wij leggen in opdracht van verhuurders en makelaars de eerste contacten tussen u en hen. Dit doen wij gratis en vrijblijvend. Een werkplek in Amsterdam nodig? Een ingerichte bedrijfsruimte in Rotterdam op het oog? Zoeken naar een kantoor op maat in Den Haag of Utrecht? Neem dan contact op met SKEPP!
Adres
Ootmarsumseweg 151