SKEPP

Klantenservice & Expertise
Snelheid & Vriendelijkheid

Van Klaver

Wij hebben vorige week een review gegeven over een pand die wij hadden bezocht (Schiekade 830) op hun website geplaatst maar deze is niet online op hun website terug te lezen. Dat zegt al genoeg....

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Als u reviews online hebt laat ook de negatieve reviews lezen, zo bent u ten alle tijden betrouwbaar.

Manon van Herk

Prettige en professionele communicatie. Daarnaast werden wij mij ook goede opties aangeboden die ik zelf nog niet eens gezien had op de website.

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Bij mijn aanvraag had ik aangegeven iets in Rotterdam centrum te zoeken, ik kreeg toen ook echter opties die ver buiten het centrum lagen (zoals Alexandrium). Om een klant het gevoel te geven dat geluisterd wordt, zou ik die opties niet aanbieden.

Jelle van Duijn / GoodtobeBetter

SKEPP heeft ons op een prettige en professionele wijze geassisteerd in onze zoektocht naar een nieuwe locatie voor onze bedrijfsactiviteiten.

Finzie Rotterdam Centrum

Zeer klantvriendelijk. Vragen goed naar wat je opzoek bent en kreeg zeer snel een selectie met voor mij passende locaties. Ook de verdere afhandeling steeds correct en snel.

Will de Graaf, HB Reavis

Ik ben heel goed op weg geholpen bij het vinden van geschikte kantoorruimte. door SKEPP.
Ben in het bijzonder ook dankbaar voor de verleende assistentie door Anouk Huiskes.
Heel fijn mee...

Nienke

Positief

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Communiceren wat er na inschrijving/bezichting plannen via jullie gebeurd. Ik was verrast dat ik nog meerdere keren door jullie werd gebeld. Aangezien ik alleen aanvraag voor bezichtiging via de website heb ingevuld en daarna niks meer gehoord. Voor afspraak bezichtiging werd ook door verhuurder zelf gebeld i.p.v. jullie, dus ik dacht dat ik niks meer met jullie van doen zou hebben.

Saris Media Factory

SKEPP is een bedrijf dat snel schakelt en goed luistert naar de wens van de klant.

Empower Marketing

Skepp is een prima platform om een kantoorruimte te vinden. Er werkt vriendelijk personeel die zich goed inzetten om je te helpen.

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Aanbod wat niet langer beschikbaar is verwijderen van de site.

Anja Grootendorst/KWS Infra

Op zoek naar een kantoorunit voor bepaalde tijd. Skepp via googlen gevonden contact gezocht. Eerste gesprek voelde al goed, prettig, zeer behulpzaam en vriendelijk. Binnen 1 dag 3 aanbieders...

Geen, ga zo door ;)

Adtraction

Super goed, Mathios contacteerde mij regelmatig om te kijken hoe het ging, en tips te geven voor mijn wensen.

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

1 bezichtiging werd geannuleerd en ben ik niet over geĆÆnformeerd, dit zou eigenlijk niet moeten kunnen, fout kan heel goed bij de aanbieder zelf hebben gelegen.