SKEPP

Snelheid & Vriendelijkheid

Frank Hilgenbos

Uitstekend geholpen

Werk aan Leefstijl

Bij mijn zoektocht naar kantoorruimte kwam ik bij SKEPP terecht. De contacten, bezichtiging en verwerking nadien verliepen prettig. Voor mij heeft het geresulteerd in een mooie kantoorruimte,... Bij mijn zoektocht naar kantoorruimte kwam ik bij SKEPP terecht. De contacten, bezichtiging en verwerking nadien verliepen prettig. Voor mij heeft het geresulteerd in een mooie kantoorruimte, superblij mee!

Jeroen van der Vlies

Via Google op de website van Skepp gekomen en gereageerd op kantoorruimte. Werd kort daarop teruggebeld dat ruimte reeds verhuurd was, maar kreeg wel goede alternatieven aangeboden. Uiteindelijk... Via Google op de website van Skepp gekomen en gereageerd op kantoorruimte. Werd kort daarop teruggebeld dat ruimte reeds verhuurd was, maar kreeg wel goede alternatieven aangeboden. Uiteindelijk geslaagd. Vriendelijk, proactief.

nvt

Polestar Capital

Supersnel een oplossing gevonden via SKEPP

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

werkwijze in het begin beter toelichten.

Joop

Top

Neen

Silvia Oudelaar

Prima service

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Kan niets ter verbetering bedenken

Lars

Via SKEPP in contact gekomen met een verhuurder waar we nu een kantoor huren. Contact met SKEPP is proactief en vriendelijk.

iTypical BV |R. de Jong

Heel toevallig kwamen wij in een van de kantoorruimten die verhuurt wordt door SKEPP. Nog geen week later is het contract al getekend en is alles al geregeld. Dat noem ik snel zakendoen, TOP!1

Taberna Pectoris

Wij hebben twee keer gebruik gemaakt van de diensten van SKEPP, twee keer binnen een week nieuwe kantoorruimte. Pro-actieve benadering en super snelle reactie vanuit een gedreven team. Absolute... Wij hebben twee keer gebruik gemaakt van de diensten van SKEPP, twee keer binnen een week nieuwe kantoorruimte. Pro-actieve benadering en super snelle reactie vanuit een gedreven team. Absolute aanrader!

Frans de Rooie

Uitstekende service geboden