Klantenservice & Expertise
Snelheid & Vriendelijkheid

Ruud van Delft / Bluehive

Snel verschillende opties en meedenkend

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

direct inboeken weghalen aangezien het vaak niet kan.

Kasper van Meerendonk

Onwijs snel en inmiddels een kantoor gevonden!

Nee.

Amber Winkelman

Prettige communicatie, ruim aanbod, denken graag mee. Overall heel tevreden.

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Niet alle gegeven informatie bleek altijd helemaal correct te zijn, waardoor ik bij een pand ben gaan kijken wat eigenlijk helemaal niet bij onze behoefte aansloot. Zonde van onze tijd en die van de... Niet alle gegeven informatie bleek altijd helemaal correct te zijn, waardoor ik bij een pand ben gaan kijken wat eigenlijk helemaal niet bij onze behoefte aansloot. Zonde van onze tijd en die van de verhuurder.

Het Veld van Mogelijkheden

Vlotte en persoonlijke benadering. Zochten mijn wensen mbt de ruimtes goed uit.

TBS

Vreselijk slechte ervaring met dit bedrijf. Ze hebben twee meetingboxen in ons kantoor geplaatst. Door slechte voorbereiding kwamen ze er pas op het moment van plaatsen achter dat er problemen waren... Vreselijk slechte ervaring met dit bedrijf. Ze hebben twee meetingboxen in ons kantoor geplaatst. Door slechte voorbereiding kwamen ze er pas op het moment van plaatsen achter dat er problemen waren met de vloer, we hebben vervolgens 5+ maanden gewacht op een oplossing terwijl we ondertussen naar de half opgebouwde boxen aan het aan kijken waren. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar de grote frustratie lag (en nog steeds) in de slechte communicatie, het steeds zelf moeten chasen voor respons, niet met oplossingen komen. Sinds de boxen staan weer maanden wachten & veel op en neer mailen voor TV beugels die we besteld hadden, en nu weer problemen met het feit dat ze niet goed geluidsdicht zijn en we wederom steeds zelf moeten bellen en mailen voor oplossingen. Ik zou dit bedrijf ZEKER niet aanraden. Als je interesse hebt in de meetingboxen kun je beter direct bij de leverancier bestellen, daar hebben we prettige communicatie mee gehad dus dat bespaart je veel hoofdpijn.

Zie hierboven

Reactie Sollf - Click. Rent. Work.:

Dag Evy, bedankt voor je review. Zowel de inhoud als de timing komen voor ons als een volledige verrassing. De problemen die jullie ervaren met de meetingboxen worden veroorzaakt door de ongelijke... Dag Evy, bedankt voor je review. Zowel de inhoud als de timing komen voor ons als een volledige verrassing. De problemen die jullie ervaren met de meetingboxen worden veroorzaakt door de ongelijke vloer in jullie kantoor. Je zult ongetwijfeld begrijpen dat wij hiervoor niet verantwoordelijk gehouden kunnen worden. Wel hebben wij hard gewerkt aan een oplossing voor dit probleem.
Geheel op onze kosten hebben wij een oplossing ontwikkeld om de boxen toch te kunnen plaatsen. Hierbij hebben we vooraf aangegeven dat, door de ongelijke vloer, de akoestische waarde kan verminderen. Hier hadden jullie gelukkig alle begrip voor.
Om de akoestische waarde van de boxen toch te verbeteren zijn wij wederom bezig met een oplossing waarmee de kieren tussen de box en de vloer afgedicht worden. Wederom zonder jullie daarvoor kosten in rekening te brengen.
Juist omdat we op alle mogelijke manieren op zoek zijn naar oplossingen voor problemen waar wij niet verantwoordelijk voor zijn is het extra teleurstellend om op deze manier te moeten lezen hoe onze inspanningen gewaardeerd worden.
Het contact is helaas na het schrijven van deze review volledig stilgevallen, ondanks meerdere pogingen om telefonisch en per mail contact met jullie op te nemen. Via deze weg wil ik je graag nogmaals uitnodigen om het contact te hervatten, onze deur staat hiervoor altijd open.

Ilias El Adel

Heel goed!

Nee!

Tymen de Haan

Snel, zonder problemen, perfect

Anneke van der Ham

Snel, vriendelijk en zeer behulpzaam

nvt

Evert-Jan van Wijk

Prettig en professioneel.

Ga zo door!

Jardine Matheson Europe B.V.

My experience with SKEPP has been excellent from start to finish. I have been impressed by the speed of follow up to enquiries and the understanding of potential client's wishes. Compliments to... My experience with SKEPP has been excellent from start to finish. I have been impressed by the speed of follow up to enquiries and the understanding of potential client's wishes. Compliments to the team at SKEPP!

None