Klantenservice & Expertise
Snelheid & Vriendelijkheid

Dries Vinke

Zeer goed en snel geholpen. Ik zocht per direct kantoorruimte in Amsterdam en ik kon dezelfde dag nog bezichtigen. Omdat ik snel wilde huren kon ik dezelfde week nog beginnen. SKEPP gaf nog andere... Zeer goed en snel geholpen. Ik zocht per direct kantoorruimte in Amsterdam en ik kon dezelfde dag nog bezichtigen. Omdat ik snel wilde huren kon ik dezelfde week nog beginnen. SKEPP gaf nog andere locaties aan als de locatie toch niet goed zou aansluiten. Ideaal! Echt een aanrader als je snel kantoorruimte zoekt!

Helemaal geen!

Hotpot

Prettige communicatie, snel en vriendelijk

Thirvu

Via google kwam ik op de website terecht van SKEPP en had ik op een aantal interessante kantoorruimtes gereageerd. In eerste instantie had ik een ruimte van 100m2 op het oog voor een goede prijs. Al... Via google kwam ik op de website terecht van SKEPP en had ik op een aantal interessante kantoorruimtes gereageerd. In eerste instantie had ik een ruimte van 100m2 op het oog voor een goede prijs. Al snel werd ik gebeld door SKEPP over de aanvraag, helaas was contact met de verhuurder niet mogelijk of was de ruimte al verhuurd. Daarna is het contact stilgevallen en vernam ik ook niet meer van SKEPP. Omdat ik het eerste gesprek wel fijn vond, en waardeerde dat ze pro-actief op mijn wensen toen in gingen, heb ik ze toch nog gebeld om te vragen wat de status was. Toen heeft de medewerker goed mijn wensen en eisen in beeld gebracht en daarmee verschillende locaties gevonden en bezichtigingen ingepland. Daarbij ook het (eerlijk) advies gegeven dat ik als starter (1-2man) geen grote ruimte nodig bleek te hebben, en een ruimte van 20-30m2 ook voldoende was. Op zijn advies de bezichtigingen gehad en uiteindelijk een keuze kunnen maken die op dit moment perfect bij mij aansluit voor een goed betaalbare prijs die ook nog eens maandelijks opzegbaar is. Inclusief meubilair en facaliteiten. Dit geeft mij de kans om snel te starten en bij groei weer verder te kijken naar grotere ruimtes wanneer mijn bedrijf dat nodig heeft.
Het was fijn om het contact via 1 dezelfde medewerker te hebben, die op de hoogte was en goed met je mee dacht. De bezichtigingen waren binnen een week gepland, en binnen 2 weken kan ik in mijn eigen kantoor aan de slag gaan! Het mail en telefonisch contact met SKEPP was zeer vriendelijke, goede service: ik kreeg ook echt het gevoel dat ze met mij meedachten en met mijn situatie rekening hielden. Dit blijkt ook uit het resultaat waar ik nu geen onnodig dure en grote kantoorruimte heb genomen, maar een betaalbare en groot genoeg ruimte voor mijn bedrijf.

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Nee, gaat top zoals het bij mij ging

Ron Hilberink

eigenlijk niet

Universiteit Twente

Top bedrijf met een professioneel team van medewerkers

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Verbreed jullie dienstverleningspakket (gefaseerd) tot een meer integraal en flexibel oplossingspallet

Agrifirm

Top afhandeling van mijn vraag, in korte tijd

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Ga zo door en jullie worden nog beter dan de beste

Rp

Uitstekend, vriendelijke mensen die snel naar een oplossing zoeken

Nee

van Trigt

Vriendelijke telefoon “ontvangst”, er wordt goed geluisterd

Nvt

Gertjan