Klantenservice & Expertise
Snelheid & Vriendelijkheid

Boloo

Mijn ervaring was goed! SKEPP heeft mij goed geholpen met het vinden van een kantoor in Apeldoorn.

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

1 van de medewerkers was ziek in de week dat ik bezichtigingen deed. Daardoor was 1 bezichtiging niet ingepland, wel gebeurde dit nadat ik er achteraan had gebeld. Precies die ene bezichtiging was... 1 van de medewerkers was ziek in de week dat ik bezichtigingen deed. Daardoor was 1 bezichtiging niet ingepland, wel gebeurde dit nadat ik er achteraan had gebeld. Precies die ene bezichtiging was voor mij de juiste locatie en kantoor waar wij ons gaan vestigen. Dus mijn tip: Mocht iemand er niet zijn, dan is het goed dat de communicatie door iemand anders wordt voortgezet voor dit soort situaties.

Solfelt

Skepp heeft ons op een overzichtelijke manier het aanbod in Amsterdam laten zien en heeft ons aan ons eerste kantoorpand geholpen. Een bijzonder moment! We werden goed geholpen en konden elke keer... Skepp heeft ons op een overzichtelijke manier het aanbod in Amsterdam laten zien en heeft ons aan ons eerste kantoorpand geholpen. Een bijzonder moment! We werden goed geholpen en konden elke keer snel schakelen met Anouk.

Nee

Tristan Rademaker

Veiligheidsadviesbureau Van Doesburg

Via internet vond ik bedrijfsruimte die aansloot bij mijn wensen. Aanbieder was Skepp en die zouden het gemakkelijk maken voor me. Ik hoefde alleen maar een contactformulier in te vullen en dan... Via internet vond ik bedrijfsruimte die aansloot bij mijn wensen. Aanbieder was Skepp en die zouden het gemakkelijk maken voor me. Ik hoefde alleen maar een contactformulier in te vullen en dan zouden ze contact zoeken met me. Dit heb ik tot 2 x toe gedaan; maar ik wacht nu nog op een reactie.... mooie site, maar heb liever een betrouwbaar bedrijf!

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Communicatie / waarmaken wat je beloofd

Philip Posthumus

Ik zag regelmatig reclame voorbij komen, mede omdat ik op zoek was naar kantoorruimte. Skepp is overzichtelijk. Na de aanvraag goed geholpen.

berg

Matig

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

uitleg wat rol is, houden aan afspraken, opvolging afspraken

Regus/ infinity

Snelle terugkoppeling, vriendelijke personeel

&

Wouter Stens

SKEPP heeft mij enorm goed geholpen bij het uitzoeken van een kantoor bij mijn in de buurt. Vriendelijke service en ze denken echt vanuit de klant. Ik gaf mijn eisen aan en SKEPP kwam met een paar... SKEPP heeft mij enorm goed geholpen bij het uitzoeken van een kantoor bij mijn in de buurt. Vriendelijke service en ze denken echt vanuit de klant. Ik gaf mijn eisen aan en SKEPP kwam met een paar opties. Ik ben zeer tevreden met SKEPP!

Geen verbeterpunten

Hadassa Care

Mijn ervaring met Skepp was zeer goed.
Snelle actie werd er ondernomen. Vriendelijke medewerker gesproken.

Nvt

Ramon Fraiquin

Toen ik op zoek was naar een nieuw bureau voor mijn thuis werkplek werd ik heel vriendelijk en deskundig geholpen aan de telefoon!

Geen tips