Klantenservice & Expertise
Snelheid & Vriendelijkheid

Op zoek naar een ruimte om te studeren, het was binnen no time geregeld!

Alfons Van Oldenmark Zorg Zorgt

Ik had snel een nieuw kantoor nodig en kreeg van Skepp gelijk 7 verschillende opties. 5 dagen later kon ik reeds verhuizen naar mijn nieuwe locatie, dus top.

K. Solleveld

Korte lijntjes, goed bereikbaar en werd goed met ons meegedacht. Uitstekende service dus.

Nee

Storm Agency

Snelle en goede service

TC IT Services

Prima contact met SKEPP, ik was eerst een beetje sceptisch, maar nu ben ik skeptisch.

Vanaf het begin goed geholpen. Eerst wat bel uitdagingen, want de verbinding was in het begin zeer slecht, maar het was totaal geen probleem om op de e-mail over te stappen.

Snel een bezichtiging gepland en de tweede bij een ander pand nog veel sneller.

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Het verbeterpunten of tips veld niet verplicht maken? Ik had er geen en nu wel :-)

Daan

Het ging allemaal erg vlot. Nu binnen korte tijd zit ik in mijn nieuwe kantoor lekker te werken. Met aardige buren. Du sik ben heel tevreden met de professionaliteit van SKEPP. Ik raad het aan.... Het ging allemaal erg vlot. Nu binnen korte tijd zit ik in mijn nieuwe kantoor lekker te werken. Met aardige buren. Du sik ben heel tevreden met de professionaliteit van SKEPP. Ik raad het aan. Bedankt!

Nee

Draw up!

Alles ging prima

Biotechnologie

Kantoor

K. Steenbeek

Prima. Werd snel geholpen, erg fijn. Helaas bleken de kamers waar wij voor wilden gaan niet meer beschikbaar. (Stukje communicatie tussen de verhuurder en Skepp).

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Ik had al meerdere keren aangegeven akkoord te hebben bereikt met de verhuurder, alleen bleef ik mailtjes ontvangen of alles al gelukt was, of dat we verder moesten zoeken. Dit werd een beetje als... Ik had al meerdere keren aangegeven akkoord te hebben bereikt met de verhuurder, alleen bleef ik mailtjes ontvangen of alles al gelukt was, of dat we verder moesten zoeken. Dit werd een beetje als irritant ervaren.

Benaouda