SKEPP

Klantenservice & Expertise
Snelheid & Vriendelijkheid

Box Events

Positief. Snelle actie op mijn LinkedIn post en (misschien nog belangrijker) ook nagekomen wat beloofd is. Zijn veel concurrenten die beloven van alles te sturen, maar daar wacht ik nog steeds op

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Ik zou maximaal 1 vergelijkbare locatie contact op laten nemen. Nu kreeg ik zowel vanuit Utrecht, Amersfoort als Apeldoorn informatie, terwijl ik toch echt maar op 1 plek kan zitten ;-)

DartGroup

Fijn contact!

TSH Collab

Tot nu toe alleen maar tevreden met alle hulp en assistentie van Skepp. Iedereen is ontzettend vriendelijk en service gericht! Goed dat jullie hier onderzoek naar doen.

Erg snelle reactie, ruim aanbod van kantoorpanden/kamers en zeer flexibele opstelling

Petra Lap

Thijs is een zeer klantgerichte vriendelijke medewerker, die in tegenstelling tot andere makelaars/ bemiddelaars eerst in gesprek gaat om te onderzoeken wat ik als huurder belangrijk vindt aan het...

Martijn

Erg goed contact gehad met Anouk. Ze heeft meegeholpen en meegedacht en snel geschakeld. Uiteindelijk hebben we voor een ander pand gekozen via een bevriende makelaar. Dit heeft niets met het...

Bünte

Persoonlijk en accuraat.

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Informatie omtrent minimale huurperiode van toepassing is... voor de oriëntering is dit makkelijker naar mijn idee.

Ecco Vos

Ik was op zoek naar kantoorruimte in Amsterdam. Via Skepp heb ik een aantal goede ruimtes gevonden. Op internet, maar ook via degene die mij telefonisch te woord heeft gestaan: Thijs. In de maanden...

myHBMsupport

Twee kantoorruimtes bezocht in Dordrecht met twee verschillende verhuurders. Erg prettig verlopen, contact is snel en goed en er staat geen negatieve commerciële druk op. Veel mogelijkheden juist!

TALK finance

Quick response and a good choice of office spaces. All what we were looking for.

No