SKEPP

SKEPP Ook benieuwd naar feedback over de webshop SKEPP? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company349
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen SKEPP met 9.2/10. Gebaseerd op 349 ervaringen.
Klantenservice & Expertise
Snelheid & Vriendelijkheid

Sanne

Het was een kort, prima gesprek..
ik ben snel na mijn eerste mail benaderd en de beloofde follow up kwam ook snel. fijn!.

Metem International
Uitstekend (10/10)
Metem International
Score voor SKEPP:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Skeep has a really professional and friendly team. if you are looking for an office, strictly recommend you to work with them.

Lumenplan
Goed (8/10)
Lumenplan

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

manier om snel relevante locaties met elkaar te kunnen vergelijken (prijs/m2/faciliteiten en dan op kaart etc)

Score voor SKEPP:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Positief, goede communicatie, snel.

Het HypotheekAdviesHuis Westland
Het HypotheekAdviesHuis Westland
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heb alleen per mail contact gehad over een informatieverzoek. dit verliep heel soepel.

Pieter Kers
Pieter Kers

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Niet echt, ik begreep alleen niet onmiddellijk Skepp's rol. De begeleiding die Skepp biedt is voor mij niet echt nodig (ik loop al wat langer mee), maar om te zoeken/oriënteren is het een prima platform.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, adequaat en relaxed communiceren.

Albert de Jong

Bij skepp werken alleen erg gemotiveerd en vriendelijke mensen met en grote kennis van de vastgoedwereld, die alles doen om je best mogelijk te helpen. uitstekend!!.

Valiantys BV
Valiantys BV

Verbeterpunten of tips? (niet verplicht)

Mogelijkheden omtrent inrichting van kantoor (meubels, veraderruimte, etc...)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel, betrouwbaar, eerlijk en compleet advies.

Kosta
Kosta
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle reacties, helder en enthousiast.

Blinktuit

Na het invullen van het contactformulier op skepp werd ik gebeld door kas. door veel vragen en interesse te tonen wist hij ons aan de juiste locatie te koppelen. dat zorgde ervoor dat uiteindelijk onze eerste bezichtiging ook het kantoor was waar we voor gekozen hebben. een aanrader om skepp in te schakelen.

Floris van Kuijeren - M2Move
Goed (8/10)
Floris van Kuijeren - M2Move
Score voor SKEPP:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leveren hele goede zuivere leads aan en zitten er goed bovenop. ben zeer tevreden en heb via skepp veel verhuurd..

Bedrijfsinformatie

SKEPP is een online kantorenplatform. Wij bieden speciaal voor u geselecteerde werkplekken, ingerichte bedrijfsruimtes en kantoren op maat aan. Wij leggen in opdracht van verhuurders en makelaars de eerste contacten tussen u en hen. Dit doen wij gratis en vrijblijvend. Een werkplek in Amsterdam nodig? Een ingerichte bedrijfsruimte in Rotterdam op het oog? Zoeken naar een kantoor op maat in Den Haag of Utrecht? Neem dan contact op met SKEPP!
Adres
Ootmarsumseweg 151