Tom Ramaekers

Hopeloze webshop - mooi aanbod maar als ze niet leveren en elk contact negeren kan je best ergens anders bestellen als je iets wil ontvangen

Ann van de vreugde

Vorige maand een skateboard bestelt voor mijn jarige zoon. Helaas na 5 weken , 3 telefoons, 2 mails, messengerbericht nog steeds geen skateboard ontvangen. Ze beloven snel terug te bellen maar heb...

Hajna

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, terwijl ik de afgelopen jaren al bij tientallen online webshops bestellingen heb gedaan. Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met een webshop als deze!

Steven

Longboard besteld voor mijn zoon, laat op vrijdagavond. Het board werd op maandag geleverd in België. Omdat ik geen bevestigingsmail vond, stuurde ik op zaterdagochtend een bericht, ik kreeg bijna...

Angelique

Via deze weg wil ik iedereen behoeden voor een aankoop bij dit bedrijf.
Het is totaal niet mijn stijl een slechte recensie te plaatsen, maar deel in dit geval graag mijn ervaring.
Kun je...

Hidde

Tevreden over de kwaliteit van de geleverde goederen en de snelle reactietijd van de klantenservice

F

Goede communicatie mrt bedrijf maar helaas worden beloftes niet altijd na gekomen

Zara Vortman

De bestelling was er binnen de vijf werkdagen.