Sjenkels

Marion

Mooie, ruime zaak, relaxte sfeer en - zoals steeds - uitstekend geknipt en gekapt!

Ik ben blij met het de manier waarop mijn haar is geknipt en de adviezen van de kapster.

Super geholpen .
Erg vriendelijk
Styliste nam de tijd en werkt erg professioneel.
Zeer tevreden en erg blij met d resultaat.
Hartelijk dank 👍

Ik ben nooit door een betere kapper gekleurd of geknipt. Jullie zijn de beste van Rotterdam, Amsterdam en Den Haag!

Donald van Dommelen

Prima resultaat, mooie zaak en goede service

Hanane

Ik laat mijn haar al jaren verven door Relinde en ze is de enige die ik echt vertrouw met mijn haar. Ze snapt mijn haar en geeft ook echt advies dat passend is. Toppertje die haar werk heel goed... Ik laat mijn haar al jaren verven door Relinde en ze is de enige die ik echt vertrouw met mijn haar. Ze snapt mijn haar en geeft ook echt advies dat passend is. Toppertje die haar werk heel goed snapt. Ik ga er altijd weer super tevreden weg!

Jeffrey

Super fijne salon!

De prijs is hoog. Ik zou liever iets minder betalen voor alleen knippen, maar kan alleen kiezen voor wassen knippen föhnen voor 68,- groot minpunt. De stylist Romy knipt zo goed dat ik voorlopig... De prijs is hoog. Ik zou liever iets minder betalen voor alleen knippen, maar kan alleen kiezen voor wassen knippen föhnen voor 68,- groot minpunt. De stylist Romy knipt zo goed dat ik voorlopig toch blijf komen.

Ik vond het heel fijn dat mijn nieuwe kapsel past bij hoe ik ben en dat ik niet zelf een perfecte stylist ben!
Ik kreeg goede uitleg hoe ik zelf op een simpele manier toch mijn haar mooi in model krijg! Top!