Sjenkels

Bij Sjenkels luisteren en denken de stylisten altijd ontzettend goed mee met de wensen van de klant. Toppers!

Superfijne stylist. Eindelijk iemand gevonden (Gary) die eerst relevant vragen stelt om erachter te komen wat je echt wilt/bent. En die gaan niet persé meteen over je haar. Ik heb nu een kapsel dat... Superfijne stylist. Eindelijk iemand gevonden (Gary) die eerst relevant vragen stelt om erachter te komen wat je echt wilt/bent. En die gaan niet persé meteen over je haar. Ik heb nu een kapsel dat ècht bij mìj́ past, love it!

Heel goed geknipt op een prettige manier

Sietske van Breda

Altijd weer helemaal blij en m’n haar is wederom zeer goed geknipt . Dank en tot de volgende keer

Els

Prima geholpen door een zeer vakkundig stylist. Zij had bovendien een goed luisterend oor zodat het eindresultaat helemaal super is.

Suus is echt een topper! Heel deskundig en ze weet precies wat ik bedoel, ook als ik het niet goed weet uit te leggen. En ze is altijd vriendelijk, geduldig en persoonlijk :-)
Na jaren angst...
Na jaren angst voor de kapper gehad te hebben kijk ik sinds mijn eerste knipbeurt bij Suus (2016) keer op keer uit naar mijn volgende bezoekje. Kan me geen betere kapper wensen!

Marion

Mooie, ruime zaak, relaxte sfeer en - zoals steeds - uitstekend geknipt en gekapt!

Ik ben blij met het de manier waarop mijn haar is geknipt en de adviezen van de kapster.

Super geholpen .
Erg vriendelijk
Styliste nam de tijd en werkt erg professioneel.
Zeer tevreden en erg blij met d resultaat.
Hartelijk dank 👍

Ik ben nooit door een betere kapper gekleurd of geknipt. Jullie zijn de beste van Rotterdam, Amsterdam en Den Haag!