Sjenkels

Kundig
Lekkere koffie
Fijne uitstraling

Michel Kraneveldt

Het is de combinatie die Sjenkels sterk maakt: deskundige stylisten, een gastvrije omgeving waarin je je welkom voelt en de ruim opgezette salon. Wij moeten er een ‘ stukje voor rijden’ en doen dat... Het is de combinatie die Sjenkels sterk maakt: deskundige stylisten, een gastvrije omgeving waarin je je welkom voelt en de ruim opgezette salon. Wij moeten er een ‘ stukje voor rijden’ en doen dat met alle plezier!

Amber

Pracht kleur, zit er perfect op

Myfanwy Liddle

Altijd een prettige ervaring, fijne stylist, goed resultaat dat ook weken na de behandeling nog goed zit. En heel fijn dat er altijd een korte hoofdmassage bij de wasbeurt zit

Ben al jaren klant en ik kom altijd blij naar buiten. En ik krijg heel veel complimenten op mijn haarkleur 😉

Ik heb mijn nagels laten doen voor mijn vakantie. De behandeling was snel en hygiënisch en het resultaat top. De styliste was daarnaast ook gezellig. Heel fijn!

Jamilla

Altijd hartelijke ontvangst en goede service, er wordt echt de tijd genomen om te luisteren naar je wensen en mee te denken. Sjenkels is een fijne en sfeervolle zaak met zeer kundige stylisten. Ik... Altijd hartelijke ontvangst en goede service, er wordt echt de tijd genomen om te luisteren naar je wensen en mee te denken. Sjenkels is een fijne en sfeervolle zaak met zeer kundige stylisten. Ik kom er altijd zeer tevreden vandaan!

Boy Timmers

Fijn contact. Letten op de voor en nadelen van je haartype. 100% een aanrader.

Mijn haar is nog nooit zo goed geknipt als laatst bij jullie! Ontzettend blij mee

krista pattipeilohy

Deskundig, warm en sociaal. Hele goede ervaring gehad, bedankt!