Sjenkels

De stylist gaf goeie adviezen over wat het beste is voor mijn haarsoort. Dit resulteerde in een mooie eindresultaat!

Mooie sfeervolle kapsalon en geholpen door Romy. Advies en service is perfect. Oog voor de klant en super vriendelijk. Kortom, aanrader!

Cock Verhoeff

Goed advies,fijn geholpen,aardige mensen

Ik kom al lang bij jullie en ben altijd erg tevreden met het resultaat. Ongeacht de stylist is de kwaliteit van kleuren en knippen altijd hoog. Snelheid kan wellicht nog iets hoger. Sfeer prima.... Ik kom al lang bij jullie en ben altijd erg tevreden met het resultaat. Ongeacht de stylist is de kwaliteit van kleuren en knippen altijd hoog. Snelheid kan wellicht nog iets hoger. Sfeer prima. Leuke meiden (laatste tijd geen mannelijke kapper meer gezien), mooie salon.
Ook mijn dochter komt hier graag.

Een heel gezellig team!
fijne sfeer,goede producten en het belangrijkste heel erg naar mijn zin geknipt.

Roos Sgravendijk

Het voelt altijd weer als thuiskomen bij Rianne ! En ik weet dat ik altijd weer weg ga met mooi haar 💋

Lovely team, very professional.

Altijd vriendelijk, gezellige sfeer. Er wordt de tijd voor je genomen en geluisterd naar je wensen. Heel mooi resultaat!

Hidde de Vries

Altijd feilloos geknipt door Jorrit. Hij voorziet van goed persoonlijk advies, ook over bijvoorbeeld de verzorging van mijn specifieke haartype.

Suzanne van der Meij

Het voelde als een avondje uit. Heel blij met Roos die me goed kon adviseren over het kapsel dat ik wilde en meedacht in hoe ik het thuis zelf kan stijlen. Ik blijf zeker terugkomen!