Sjenkels

Mijn haar is zo geknipt als ik had gehoopt. Professionele stylist met een top resultaat

Michelle

Ik heb een hele fijne eerste ervaring gehad bij Sjenkels en ben ontzettend fijn en deskundig geholpen door Tessa.

De stylist luisterde goed naar mijn wensen, maar vertrouwde ook op haar eigen inzichten. Ik ben superblij met het resultaat!

Doris

Heel vriendelijke en vakkundige behandeling met een heel mooi resultaat

De stylist gaf goeie adviezen over wat het beste is voor mijn haarsoort. Dit resulteerde in een mooie eindresultaat!

Mooie sfeervolle kapsalon en geholpen door Romy. Advies en service is perfect. Oog voor de klant en super vriendelijk. Kortom, aanrader!

Cock Verhoeff

Goed advies,fijn geholpen,aardige mensen

Ik kom al lang bij jullie en ben altijd erg tevreden met het resultaat. Ongeacht de stylist is de kwaliteit van kleuren en knippen altijd hoog. Snelheid kan wellicht nog iets hoger. Sfeer prima.... Ik kom al lang bij jullie en ben altijd erg tevreden met het resultaat. Ongeacht de stylist is de kwaliteit van kleuren en knippen altijd hoog. Snelheid kan wellicht nog iets hoger. Sfeer prima. Leuke meiden (laatste tijd geen mannelijke kapper meer gezien), mooie salon.
Ook mijn dochter komt hier graag.

Een heel gezellig team!
fijne sfeer,goede producten en het belangrijkste heel erg naar mijn zin geknipt.