Sjenkels

Leonie Rambhadjan

Mijn dochter van bijna 10 die toch al behoorlijk zelf in haar hoofd heeft wat ze ik vindt is top geadviseerd bij het maken van haar keuze! En de stoere Bob staat haar heel goed en is ook erg netjes... Mijn dochter van bijna 10 die toch al behoorlijk zelf in haar hoofd heeft wat ze ik vindt is top geadviseerd bij het maken van haar keuze! En de stoere Bob staat haar heel goed en is ook erg netjes geknipt!

Igor knipt mijn haar altijd erg goed en ben daar dus tevreden over

maria zwaan

Prettig en gezellig.. ook nog goed geknipt door Tessa

Francesca is very detailed oriented and took her time to make sure everything is perfect!

Monieke Wieser

Ik was hier voor de eerste keer. Thara nam alle tijd voor me om advies te geven wat met mijn haar te doen. Ik voelde me gewaardeerd als kant. Ik ben als een tevreden klant de deur uit gegaan.... Ik was hier voor de eerste keer. Thara nam alle tijd voor me om advies te geven wat met mijn haar te doen. Ik voelde me gewaardeerd als kant. Ik ben als een tevreden klant de deur uit gegaan. Sjenkels is voor mij een absolute aanrader. Misschien leuk om een combinatie aanbieding te maken bijv. verven in combinatie met knippen voor een leuke prijs.

Silvia

Heerlijk als je naar de kapper kan gaan zonder een konkrete wens en je thuis komt met een prachtig kapsel!

jenny kienstra

Miriam denk mee verstaat haar vak goed is creatief ,het is een uitje om bij haar in de stoel te zitten. Groetjes Jenny

Linda Hamstra

Alles is altijd goed bij jullie. De stylisten, het resultaat, alles

Nicole

Altijd fijn bij Jeanette :) Gezelligheid en een coupe geknipt en gestyled met aandacht en zorg. Dank!

Op alle fronten was het zeer plezierig bij Sjenkels en met een geweldig resultaat!!