Sjenkels

Ria breure

Ik ben heel tevreden over de mooie goedgeknipte bobline.

Hele vriendelijke behandeling met aandacht voor de persoon.

Beppie Mars

Ik had ook graag het inlevingsvermogen van de stylist willen kiezen want dat heeft ze absoluut! Ik ben zó tevreden 😊

Voor een eerste keer ben ik best tevreden en ik weet zeker dat de volgende knipbeurten nog beter zullen worden!

Flexibele meedenkende stylisten en goed weten te vertalen wat je bedoeld en bij je past. Mijn styliste komt vakkundig en heel sympathiek over. Ik ben dan ook erg tevreden over het eindresultaat en... Flexibele meedenkende stylisten en goed weten te vertalen wat je bedoeld en bij je past. Mijn styliste komt vakkundig en heel sympathiek over. Ik ben dan ook erg tevreden over het eindresultaat en loop weer blij de deur uit.
Voor mij is Sjenkels een top kapper!

Flexibele meedenkende stylisten die allen goed kunnen knippen en stylen en goed weten te vertalen wat je bedoelt en bij je past.

Eva

De stylist kwam vakkundig en heel vriendelijk over. Ook het wassen was fijn. Fijne afspraak gehad.

helen verleg

Ben heel goed geholpen en op nieuwe inzichten voor mijn haar gekomen!
Ook heel prettig contact met de styliste.

Trudy zeegers

Het was mijn 1ste ervaring hier, maar zeker niet mijn laatste. Hoe mijn nieuwe kapsel zich houdt, zal de komende tijd uitwijzen. En anders kom ik even terug voor tips en/ of correctie...😉

S. Kuipers

Deskundige, klantvriendelijke kapper.