Sjenkels

De prijs is hoog. Ik zou liever iets minder betalen voor alleen knippen, maar kan alleen kiezen voor wassen knippen föhnen voor 68,- groot minpunt. De stylist Romy knipt zo goed dat ik voorlopig... De prijs is hoog. Ik zou liever iets minder betalen voor alleen knippen, maar kan alleen kiezen voor wassen knippen föhnen voor 68,- groot minpunt. De stylist Romy knipt zo goed dat ik voorlopig toch blijf komen.

Ik vond het heel fijn dat mijn nieuwe kapsel past bij hoe ik ben en dat ik niet zelf een perfecte stylist ben!
Ik kreeg goede uitleg hoe ik zelf op een simpele manier toch mijn haar mooi in model krijg! Top!

Er wordt heel goed geluisterd en meegedacht. Het is eigenlijk altijd een feestje, compleet relaxed!

Camille de Bruin

Ik ben altijd mega blij als ik weer bij Nancy in de stoel mag gaan zitten. Ik heb 100% vertrouwen in haar aanpak en haar deskundigheid. Jullie atelier is een prachtige salon, waar ik mij altijd zeer... Ik ben altijd mega blij als ik weer bij Nancy in de stoel mag gaan zitten. Ik heb 100% vertrouwen in haar aanpak en haar deskundigheid. Jullie atelier is een prachtige salon, waar ik mij altijd zeer welkom voel. Ik raad Sjenkels altijd aan bij mijn vrienden, simpelweg omdat ik nog nooit zo goed en netjes behandeld ben bij de kapper. Het eindresultaat is altijd perfect en spot on met wat ik wilde. Jullie hebben een vaste klant aan mij!

Merel

Ik loop altijd heel tevreden de salon uit. Ik doe wel eens een uitstapje naar een andere kapper, maar kom toch altijd weer terug bij Sjenkels. De stylisten zijn kundig en altijd vriendelijk.

Uitstekend geknipt. Uitstekende service.

Fieke de Heiden

Superblij met mijn nieuwe kapsel!

Nooit meer een ander.........

Elba de Nie

Super fijn behandeld door Myra!