Sjenkels

Ik kom al lang bij jullie en ben altijd erg tevreden met het resultaat. Ongeacht de stylist is de kwaliteit van kleuren en knippen altijd hoog. Snelheid kan wellicht nog iets hoger. Sfeer prima.... Ik kom al lang bij jullie en ben altijd erg tevreden met het resultaat. Ongeacht de stylist is de kwaliteit van kleuren en knippen altijd hoog. Snelheid kan wellicht nog iets hoger. Sfeer prima. Leuke meiden (laatste tijd geen mannelijke kapper meer gezien), mooie salon.
Ook mijn dochter komt hier graag.

Een heel gezellig team!
fijne sfeer,goede producten en het belangrijkste heel erg naar mijn zin geknipt.

Roos Sgravendijk

Het voelt altijd weer als thuiskomen bij Rianne ! En ik weet dat ik altijd weer weg ga met mooi haar 💋

Lovely team, very professional.

Altijd vriendelijk, gezellige sfeer. Er wordt de tijd voor je genomen en geluisterd naar je wensen. Heel mooi resultaat!

Hidde de Vries

Altijd feilloos geknipt door Jorrit. Hij voorziet van goed persoonlijk advies, ook over bijvoorbeeld de verzorging van mijn specifieke haartype.

Suzanne van der Meij

Het voelde als een avondje uit. Heel blij met Roos die me goed kon adviseren over het kapsel dat ik wilde en meedacht in hoe ik het thuis zelf kan stijlen. Ik blijf zeker terugkomen!

Gekregen waar ik voor kwam: een kapper die weet wat ze doet en mij styling advies kan geven , in plaats van dat ik de kapper precies hoef uit te leggen wat ik wil. Ik was er zelf niet op gekomen... Gekregen waar ik voor kwam: een kapper die weet wat ze doet en mij styling advies kan geven , in plaats van dat ik de kapper precies hoef uit te leggen wat ik wil. Ik was er zelf niet op gekomen maar ben blij met het resultaat! Ik had gehoord dat ze bij Sjenkels Leiden je goed adviseren wat bij jou haar past plus goed knippen, en ben blij dat dat hier bij Sjenkels Amsterdam ook zo is.

Atelier Sjenkels is de beste kappers/salon in Rotterdam, vanwege de goede advies en persoonlijkheid van de stylist.
Voor mij is hij de beste tot nu toe.
Hij is een aanrader wanneer jij...
Voor mij is hij de beste tot nu toe.
Hij is een aanrader wanneer jij naar een goede stylist opzoek bent.

Floortje van Lieshout

Emma is heel goed in wat ze doet. Zonder veel woorden weet ze precies wat je wilt en denkt ze met je mee wat de mogelijkheden zijn. Ze zegt ook als je iets niet moet doen. Die eerlijkheid geeft mij... Emma is heel goed in wat ze doet. Zonder veel woorden weet ze precies wat je wilt en denkt ze met je mee wat de mogelijkheden zijn. Ze zegt ook als je iets niet moet doen. Die eerlijkheid geeft mij vertrouwen. De sfeer is heerlijk en het is echt een feest om op die manier naar de kapper te gaan.