SiteToGo

Kris Exalto (Exalto Country Wood)

Wij zijn super tevreden over de manier waarop SiteToGo onze website heeft gerealiseerd! Binnen 1 week was de website online. En ook de service is helemaal goed!

innerlijke-reis

Ik ben heel tevreden, de website ziet er erg mooi en professioneel uit, heeft precies de juiste uitstraling. Groot compliment voor alle hulp die ik gekregen heb, altijd vriendelijk en behulpzaam.

Elco Vliem, Vliem schilderwerken

Het is kwalitatief enorm goed, voor het geld wat je betaald.
Enorm geholpen door het personeel. En je kan hem later ook nog zelf aanpassen.

Perfect voor bedrijven en particulieren.

Lichtkeus.nl

Deskundig personeel, je wordt snel geholpen!. Website was ruim binnen de afgesproken tijd opgeleverd

Autorijschool de Tree

SiteToGo bestaat uit een team jonge, enthousiaste mensen die van aanpakken weten.
Ze doen erg hun best om het de klant naar de zin te maken en doen wat ze beloven.
In het begin liep de...
In het begin liep de telefonische communicatie wat stroef en misten we elkaars oproepen wel eens omdat het denk ik erg druk is.
Later is er een vast aanspreekpunt aangesteld en waren deze problemen opgelost.

MK Airco

Wij zijn zeer tevreden over Site ToGo , deze jongens weten van aanpakken .
Wij hebben 3 websites bij ze laten maken en zijn alle 3 mooie sites geworden.
Service is uitstekend als wij...
Wij zijn zeer tevreden over Site ToGo , deze jongens weten van aanpakken .
Wij hebben 3 websites bij ze laten maken en zijn alle 3 mooie sites geworden.
Service is uitstekend als wij bellen over veranderingen voor een website word het direct geregeld.
www.mkairco.nl / www.budgetairco.nl / www.airco-storing.nl

Ondernemersnetwerk BIZ

Wij wilden vanuit ons ondernemersnetwerk een goede website hebben die wij kunnen gebruiken voor het promoten van ons netwerk. SiteToGo heeft een schitterende en heldere website die wij gemakkelijk... Wij wilden vanuit ons ondernemersnetwerk een goede website hebben die wij kunnen gebruiken voor het promoten van ons netwerk. SiteToGo heeft een schitterende en heldere website die wij gemakkelijk kunnen beheren. Deze website is een waardevolle toevoeging voor onze promotie.

Weddingplanner Together

Echt super, net dat beetje meer dan dat je verwacht. Uiteindelijk staat daar MIJN website en dan heb je goed geluisterd!

Soleil Prestige

Goede uitleg, vriendelijke medewerk(st)ers, mooie website geworden

van der velden vitaal

SiteToGo heeft een prachtige website gemaakt!
SiteToGo heeft een prachtige website gemaakt!
Het aanpassen van teksten en foto's gaat heel eenvoudig. Mocht ik er toch niet uitkomen, dan staat het team altijd klaar om mij te helpen. De service is erg persoonlijk en klantgericht.