SiteToGo

challenge4dogs

Komt over als een jong energiek bedrijf, klacht is erg goed afgehandeld en de website ziet er erg mooi en professioneel uit en fijne communicatie.
Alles overwegend zou ik er zeker weer...
Alles overwegend zou ik er zeker weer terugkomen.

Na enige verwarring weer prima geholpen

Ik heb een offerte aangevraagd bij verschillende bedrijven voor een website te laten maken. Door Elmer werd ik snel gebeld en hij heeft mij wen hele goeie uitleg gegeven over hoe we samen een mooie... Ik heb een offerte aangevraagd bij verschillende bedrijven voor een website te laten maken. Door Elmer werd ik snel gebeld en hij heeft mij wen hele goeie uitleg gegeven over hoe we samen een mooie website konden realiseren. Ik vond het gesprek zo positief dat dit de doorslag gaf om mijn website door site2go te laten maken.

De mensen van SiteToGo maken het verschil! Ze zijn oprecht betrokken bij het ontwerpen van de nieuwe website en laten dat zien door ideeën om te zetten naar concrete vormen. De bereikbaarheid is... De mensen van SiteToGo maken het verschil! Ze zijn oprecht betrokken bij het ontwerpen van de nieuwe website en laten dat zien door ideeën om te zetten naar concrete vormen. De bereikbaarheid is groot en de reactietermijn zijn kort. Zoek je een nieuwe website? Ga dan zeker naar SiteToGo!

Deskundig advies, meedenken en professioneel.

chaOase

Een jong, enthousiast en deskundig team, dat goed luistert naar je wensen en deze prima in vorm weten te gieten.

Men word vriendelijk geholpen aan de telefoon en goed overleg en communicatie.

HeuvelHoreca.nl

Doelbewust heeft een mooie webshop van arcosmessen.nl afgeleverd.
Bedankt.

BeterZitten BV

Na een paar jaar geleden kennis te hebben gemaakt kwam SiteToGo weer op mijn pad. Toeval wilde dat ik dringend in de markt was voor een nieuwe site. Door het snelle schakelen was binnen 3 weken de... Na een paar jaar geleden kennis te hebben gemaakt kwam SiteToGo weer op mijn pad. Toeval wilde dat ik dringend in de markt was voor een nieuwe site. Door het snelle schakelen was binnen 3 weken de oude website over gezet naar een nieuwe.

Perfect geholpen.