9.8/10

Zijlstra Advies

Het werken met dit systeem is echt speelgoed voor volwassenen en super makkelijk. Heel goed geholpen in alle stappen van het maken van mijn site

Super makkelijk en heel mooi

Kan ik nog niet vinden

Ik heb SitemakerXL leren kennen bij een Open Coffee. Een prettige ervaring, gevolgd door een goed gesprek over samenwerking. Met 'Samen sta je sterk' als een van mijn bedrijfsmotto's is die insteek...

* Workshop / Training
* Goed en snel ontwerp van nieuwe site
* Prettige en m.i. deskundige medewerkers

De website van SitemakerXL was in eerste instantie niet eenvoudig te vinden. Daarmee was ook het (digitale) bestelgemak niet erg hoog.
Via het gesprek op kantoor en de directe bestelling ter plaatse was dit in dit geval natuurlijk wel 'uitstekend'.

Mark

kan zelf heel gemakkelijk alles veranderen

nog geen gevonden. communicatie is vlot en systeem heel gemakkelijk

Stichting Opboxen

Na jarenlang geworsteld te hebben om mijn website up-to-date te houden. Kwam ik in contact met Michiel. Deze heeft mij overtuigd dat SitemakerXL echt iets voor mij was. Makkelijk up-to- date te...

Kan altijd bellen als je vragen heb over SitemakerXL.

G. Bakker Koeriers Service

Het is een heel fijn bedrijf om mee te werken, ze staan altijd voor je klaar.

Ook buiten openingstijden kun je bij ze terecht, en alles wordt snel en goed opgelost

eigenlijk niet echt

Rijschool ambacht

Goede service en dienstverlening.

Zijn betrokken bij de klant

JAZ BUREAU

Perfecte maatwerk, dienstverlenend, zorgvuldigheid, maar helaas ontstond er vroeger vaak storingen hopelijk is dat allemaal verleden tijd.

Perfecte maatwerk, goede dienstverlening, e
Kwalitatief, behulpzaam.

Voor de update zijn er veel storingen voorgekomen. Hopelijk zijn de problemen opgelost.

Rijselect

Ja ben dik tevreden over mijn website en de service is ook prima;)
Al met al deze jongens zijn zeker aan te bevelen.

De sterke punten van dit bedrijf is de kwaliteit van de website applicatie is zeer goed alles is gemakkelijk te veranderen via hun systeem dus met andere worden ook gebruiksvriendelijk hoef verder niks te doen en alle updates worden automatisch door sitemakerxl geregeld, heb daar geen omkijken naar en dat is een hele geruststelling.
prijs en kwaliteit is dan ook heel scherp in mijn ogen.
Betaal nu maandelijks een kleine vergoeding in plaats van in 1 keer de hoofdprijs waarbij ik daarna nog facturen krijg van een verandering die ik naderhand wil doen of bepaalde updates die altijd moeten gebeuren.
G de Fretes
Eigenaar/Instructeur
Rijselect.nl

Heb geen negatieve ervaringen ondervonden.

Tonny Verheijen

Uitstekend, nette mensen. Prima service.

Prima service, ga zo door.

Geen.

mkm promotie

Het product is super goed makkelijk en heel snel ik geef dit systeem een 9

Snel makkelijk mooi

Laat tijd kan som iets sneller