Ik ben blij met mijn produkt

ik ben er blij mee

Teleurstellend

nee

gratis retour
maat viel te klein uit en maat groter was niet verkrijgbaar dus koste deze bestelling mij geld zonder dat ik bestelde in gevraagde maat in huis kreeg

Reactie Sistersmode.nl:

Bedankt voor uw review, en vervelend dat het artikel niet aan uw wensen voldeed.
Het artikel was inderdaad niet in een andere maat op voorraad.
Jammer dat u ons niet heeft gemaild of...
Het artikel was inderdaad niet in een andere maat op voorraad.
Jammer dat u ons niet heeft gemaild of gebeld, wij hadden graag voor u bij de leverancier nagevraagd of de gewenste maat nog was te bestellen.

Goede snelle bezorging.

n van vliet

Perfect

snelle levering, goede verloop orde en goede website

Christel

Super leuk jurkje van mijn favoriete merk besteld. Volgende dag al in huis, helemaal blij!

Bestelling de volgende dag al in huis, super snel!

Het was mijn eerste bestelling en die ging helemaal goed, dus op dit moment geen tips of verbeterpunten.

Karin

Fijne winkel, snelle service!

Snelle en nette levering en erg blij dat geld van de retouren zo snel was teruggestort!

Duidelijke communicatie en snelle levering

Leuk persoonlijke boodschap op kaartje

Daan

Geweldig snel!

Super snelle levering en persoonlijke boodschap erbij maakt het heel prettig om hier te bestellen,

Nvt

Lidy van den Bovenkamp

Zie regel hieronder over de retour zending kosten € 3,95

Product was netjes verpakt.

Helaas heb ik geen antwoord op mijn mail over een retourzending en nu heb ik deze kosten zelf betaald dit vind ik niet zo netjes. Had begrepen dat je het gratis kon terug sturen maar dit blijkt niet zo te zijn moest € 3,95 betalen.
Lidy van den Bovenkamp

Reactie Sistersmode.nl:

Beste Lidy, bedankt voor je review en vervelend dat je onze reactie op je mail niet hebt gelezen zoals je vandaag aangaf tijdens ons contact. De retourkosten zullen we nog beter vermelden op de... Beste Lidy, bedankt voor je review en vervelend dat je onze reactie op je mail niet hebt gelezen zoals je vandaag aangaf tijdens ons contact. De retourkosten zullen we nog beter vermelden op de pagina zodat we teleurstellingen in de toekomst kunnen voorkomen.