W4Y

De communicatie was prima.

Tips en/of verbeterpunten?

Als er direct een factuur naar ons als bedrijf was gestuurd was het goedkoper geweest. Omdat ik nu de kosten heb moeten voorschieten als werknemer kunnen we de BTW niet meer verrekenen en is het... Als er direct een factuur naar ons als bedrijf was gestuurd was het goedkoper geweest. Omdat ik nu de kosten heb moeten voorschieten als werknemer kunnen we de BTW niet meer verrekenen en is het huren 21% duurder dan anders was geweest.

Fred a

Zeer top goede service alles zo geregeld

Niets

Jaren geleden op het oude adres in Utrecht tweemaal een smoking gekocht. Nu een nieuwe smoking gekocht en ervaren dat er na al die jaren niets is veranderd aan de uitstekende kwaliteit en service.

Snelle service

Tips en/of verbeterpunten?

Alles hangt gereed in de kledingzak, behalve het overhemd. Ik had toch graag gezien dat deze gewoon gestreken erbij in zat, i.p.v. nog volledig in verpakking. Bovendien nog wel een erg prijzige... Alles hangt gereed in de kledingzak, behalve het overhemd. Ik had toch graag gezien dat deze gewoon gestreken erbij in zat, i.p.v. nog volledig in verpakking. Bovendien nog wel een erg prijzige verhuur.

Niels Korevaar

Prima, goede service en alles is netjes verzorgd

Ivendi BV

Nee snel accuraat

Jeroen

Gendx

Plezierige en zeer goede service. Daar kun je van op aan

Uitstekend.

nee