Max van der Vaart

Snelheid service, kundigheid prijs

Ben Kin

Heel netjes en altijd zeer betrouwbaar

Tips en/of verbeterpunten?

als je een account hebt op de website is het wel makkelijk dat hij al aangeeft bij elke selectie wat mijn maat is. nu moet ik altijd kijken bij eerdere bestellingen. daarmee kan ik nog makkelijker bestellen.

Snelle en zeer goede service. Al meerdere keren smoking gehuurd en alle keren top!

Snel, vlot, deskundig, goede kwaliteit kleding

Ik werd goed geïnformeerd over de afspraak en het kostuum. Vriendelijke man.

Dr_ir_vers_gepromoveerd

Bediening is sympathiek. Toegewijd. Scherp geprijsd, ik denk door efficiente bedrijfsvoering en ligging op een bedrijventerrein. Sir George lijkt niet te hebben bezuinigd op kwaliteit wat betreft...

Tips en/of verbeterpunten?

Uitleg van het aantrekken van de witte delen van het rokkostuum, dat bleek toch nog even wat ingewikkeld, "Is dit een BH? Ah, nee nu zie ik het - hoop ik ;-)"

Ik geef als eindoordeel een 9, omdat er altijd ruimte is voor verbetering in de details. ;-)

Deskundig advies
ideaal wat betreft het plannen van afspraken

Stefan

Prijs, kwaliteit van kleding en ophaalgemak van de verhuurservice zijn allemaal goed

Tips en/of verbeterpunten?

Alleen bij mij persoonlijk ben ik matig geadviseerd op maatvoering waardoor het resultaat tegenviel.

De mouwen van het jasje waren wat kort, die van het overhemd te lang.
Natuurlijk is de mouwlengte van het overhemd gekoppeld aan de boordmaat, maar deze mouwen waren voor mij echt te lang. in combinatie van het jasje wat aan de korte kant was, zag dit er niet super uit.

Het passen ging allemaal erg snel, ik had het op prijs gesteld als hier meer aandacht aan gegeven was zodat er een beter advies uit rolde. Zelfs als dat advies betekent dat ik het beste op maat een overhemd kan laten maken of bij een andere winkel er 1 zou moeten kopen.

Soepele dienstverlening

Wouter van Amerongen