Gijs

Ik weet niets van officiële kleding en etiquette, dus ik kan niet veel zeggen over de kwaliteit van de kleding. Echter ben ik niet overweldigd door de service. Ik had mijn kleding nodig voor twee... Ik weet niets van officiële kleding en etiquette, dus ik kan niet veel zeggen over de kwaliteit van de kleding. Echter ben ik niet overweldigd door de service. Ik had mijn kleding nodig voor twee dagen, maar kon ze pas de derde dag terugbrengen, daarvoor moest ik ook betalen. Ik snap dat het systeem zo werkt, prima. Maar ik heb contact met een persoon, die overigens ook bewust was van het feit dat ik student ben(en dus niet veel geld verdien), die dus ook geen uitzondering maakt. Ik vind niet per se dat ik hier recht op heb, maar het geeft aan mij wel aan dat er geen focus licht op service.

Tips en/of verbeterpunten?

Een heel belangrijk punt is dat ik een kwartier heb vastgezeten op het terrein omdat ik er niet uit kon komen. Het bedrijf was niet bereikbaar, dus ik had daar zo veel langer vast kunnen zitten als er niet een ander bedrijf was waar mensen toevallig een feestje aan het houden waren. Die hebben voor mij de poort geopend. Ik heb hierna geen contact meer opgenomen, dus ik heb mogelijk niet helemaal goed gehandeld. Maar zo'n situatie mag zichzelf eigenlijk gewoon niet voordoen! Dit is echt nalatig

Snelheid en efficientie van passen, ophalen en terugbrengen

Tips en/of verbeterpunten?

Het jasje zat wat strak, strakker dan ik had gepast? Ik weet het niet zeker... Ik vroeg me af of dit dezelfde maat was als ik had gepast.

Erg prettige ervaring, ophalen en wegbrengen verliep zonder problemen, fijn dat dit op elk gewenst tijdstip kan door het gebruik van de code!

Goede service

nvt

BusinessBuilding

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Scheffer

Goede voorlichting, goede service

Topservice, kwaliteit kleding uitstekend

nvt

Professioneel geholpen metg als resultaat een mooie goed zittende smoking

Tips en/of verbeterpunten?

Prullebak in de ruimte waar de kleren hangen om op te halen zou handig zijn

Online je afspraak regelen, binnen 10 minuten aanmeten, afhaalpunt wat 24/7 open is. Beter wordt het niet!

Tips en/of verbeterpunten?

Smoking jasje viel uiteindelijk erg lang. Een slimfit keuze bieden zou een aanvulling zijn.

Prima en correcte service.

geen tips