Ronald Bant

Service, deskundigheid, gemak

Flexibiliteit en service

Jan van de Poll

Lekker snel klaar en passen ging snel en efficient

Heldere en overzichtelijke website. Goed bereikbaar, zowel telefonisch als via facebook.

Tips en/of verbeterpunten?

Bij meerdere pakken moest halverwege de dag een knoop worden gemaakt welke er soms ineens vanaf viel. Gezien het prijsniveau van het huren toch erg knullig.

Goed ingeschat hoe de maat moest zijn ( zelfs na maagverkleining) vader van de bruidegom zag er prachtig uit!! Helemaal top!! 👍🏼

Een werkelijk perfect uitgedacht en uitgewerkt systeem.. en zeer professionele, razendsnelle en vriendelijke service.

Vlot, omdat ik al een account had.

Tips en/of verbeterpunten?

Verschillende afhaalpunten, die ook met openbaar vervoer bereikbaar zijn

Tips en/of verbeterpunten?

Misschien een bakke koffie aanbieden zou heel normaal zijn. Actiever de spullen aanbieden en je mening geven of het goed staat of niet. De klant weet dat vaak niet namelijk

Reactie Sir George Gelegenheidskleding:

Jammer dat u zo teleurgesteld bent, wij begrijpen dat u het misschien gewend bent om in elke winkel waar u komt een kopje koffie krijgt aangeboden, bij ons staat de gastvrijheid hoog in het vaandel en mag u de koffie zelf gewoon pakken maar bieden wij dat niet actief aan aangezien dat niet onze core business is. Wat betreft het actief adviseren van onze klanten geven wij altijd aan hoe het hoort en zorgen ervoor dat de maatvoering aansluitend en correct is zodat onze klanten er netjes bij lopen, uiteraard kunnen wij niet de mening voor onze klanten bepalen maar dat is hopelijk begrijpelijk, daarnaast is natuurlijk ook het budget van de klant bepalend voor de kledingkeuze / huurtermijn en welke accessoires men erbij wilt hebben, in principe hebben wij voor elk budget wel iets in het assortiment zitten.

Bijzonder klantgericht; oog voor detail

JeroenBas

Ik had op zeer korte termijn een smoking nodig en dat was allemaal geen enkel probleem. Super service en uiteindelijk een fantastisch feest gehad.