Prima service; alles volgens afspraak.

Snelle en accurate service. Vriendelijk en servicegericht

Er was een klein probleem ontstaan wat super netjes en correct werd opgelost. Fantastische service!

Alles klopte en werkte efficient

Tips en/of verbeterpunten?

Ophaaltijd kwam me slecht uit moest hierdoor extra heen en weer rijden. Dat zou wat flexibeler moeten kunnen. De locatie vind ik ook niet echt ideaal.

Reactie Sir George Gelegenheidskleding:

Bedankt voor uw review, wij geven graag een reactie op uw review, de huurperiode kunt u uiteraard geheel zelf bepalen alleen is het wel zo hoe langer u een kostuum huurt hoe duurder het wordt, hierdoor kiest men vaak de meest financieel en dus kortere gunstige huurperiode. Ook de locatie van ons bedrijf hebben wij bewust gekozen aangezien deze precies tussen de snelwegen A27 / A28 en de A1 ligt en wij hebben eigen gratis parkeerplaatsen voor de deur.

Jan Ruisch

De persoonlijke en professionele benadering. No-nonsense.

Tips en/of verbeterpunten?

Goede service, duidelijke afspraken.

Burgt

Kennis

Tips en/of verbeterpunten?

Geen enkele verbeter punten. De service was geweldig.

De goede kwaliteit van de service en producten

Tips en/of verbeterpunten?

Nee de volgende keer ga ik proberen het te laten verzenden

Goed en duidelijk advies aan de telefoon, snelle leveren en goede ophaalservice.

Tips en/of verbeterpunten?

De extra kosten per dag en de verzendkosten. Omdat een verzending in NL niet altijd 100% gegarandeerd er is, het pak 1 dag eerder laten komen dan nodig. Geeft je ook de mogelijkheid om te passen, just in case. Je draagt het maar 1 avond, maar moet wel de extra dag betalen. Naar mijn mening kost dit Sir George niets extra's, maar als klant moet je zelf betalen voor deze zekerheid. De geadverteerde prijs en wat je uiteindelijk moet betalen (extra dag, verzendkosten) gaven mij het gevoel van: eerste indruk is dat de kosten te overzien zijn. Uiteindelijk heb je een heel stevig bedrag betaald. Ik zou Sir George wel aanbevelen, maar wel met de opmerking: let heel goed op wat je in totaal moet betalen.