Simpsite

W. v/d Oord

Beoordeling Simpsite W. v/d Oord

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Voor onze personeelsvereniging hebben we een website via Simpsite gemaakt. Ik ben degene die hier mee bezig is.

Nick de Heus ( http://www.voetbaluitslagen-nickdeheus.nl/)

Simpsite is een prima organisatie om een website mee te starten. Ik heb nog nooit problemen gehad met simpsite, ze zijn héél erg duidelijk en reageren direct indien je een vraag hebt.

Beschrijf hier uw volledige ervaring

wat een heel erg sterk punt van dit bedrijf is vind ik persoonlijk de duidelijkheid over mogelijke vernieuwingen en bovendien is je website bij Simpsite zeer professioneel.Deze professionaliteit... wat een heel erg sterk punt van dit bedrijf is vind ik persoonlijk de duidelijkheid over mogelijke vernieuwingen en bovendien is je website bij Simpsite zeer professioneel.Deze professionaliteit kan tevens bij Simpsite zeer duidelijk resulteren in een groot netwerk en een enorme bekendheid vanuit binnen en buitenland.

Andre Jerphanion

Ik ga nu het 3e jaar in met Simpsite.
Ik heb nog nooit problemen gehad, en je kan je website in eerste aanleg gratis aanmaken.
Je bepaalt je eigen naam en in de Url komt dan...
Ik ga nu het 3e jaar in met Simpsite.
Je bepaalt je eigen naam en in de Url komt dan Simpsite.nl erbij te staan.
Ik heb vervolgens een domeinnaam uitgezocht en dit doorgegegeven aan Simpsite met de keus voor een betaald pakket.
Alles heeft men voor mij overgezet en kan niks anders dan positief zijn over dit bedrijf.
Als ik contact zoek, krijg ik bijna altijd gelijk antwoord.
Ik ben bekend vanuit de muziekwereld.
Als je Muziekpromo Nederland Zegt tegen een artiest, weten ze direct wie ik ben.
Mocht je op zoek zijn naar een eigen website, ben je bij Simpsite absoluut aan het goede adres.

Beschrijf hier uw volledige ervaring

ik ga nu het 3e jaar in met Simpsite, en heb werkelijk nog nooit problemen gehad !!