Simpsite

Mieke Van de Wiel

Uitstekend

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Ik heb een paar maal gecorrespondeerd met het team ivm wat problemen die ik ondervond en werd netjes en doeltreffend geholpen.

Jan Luteijn/ Gilde Leusden

Simpsite biedt de mogelijkheid om op eenvoudige wijze een website te bouwen, waarbij vrijwel geen technische kennis nodig is.

Beschrijf hier uw volledige ervaring

De website van onze stichting was lastig om te beheren en was niet responsief, dus op mobiele apparatuur niet goed te lezen. Tot overmaat van ramp waren er regelmatig hacks. Ik heb daarom onze... De website van onze stichting was lastig om te beheren en was niet responsief, dus op mobiele apparatuur niet goed te lezen. Tot overmaat van ramp waren er regelmatig hacks. Ik heb daarom onze website opnieuw gebouwd met de tools van Simpsite. Dat was verrassend simpel, binnen een dag was alles klaar en kon ik de andere bestuursleden van de stichting het resultaat laten zien. Die ware super enthousiast, de nieuwe website zag er erg goed en professioneel uit. Vervolgens hebben we de betaalde versie genomen (dat was ook nog goedkoper dan bij de oude provider) en bij de oude provider de verhuistoken opgevraagd. Binnen een dag draaide onze site bij Simpsite. Erg handig zijn nu ook de statistieken die we krijgen, die ons, samen met Google Search console een prima inzicht geven in wat onze klanten aan info opvragen. Voor een niet té gecompliceerde site is Simpsite dé oplossing. Het is niet langer nodig om een paar duizend euro aan een website bouwer uit te geven, met de beschikbare templates bouw je in een handomdraai een professionele site. En het aardige is dat je alles van tevoren gratis uit kunt proberen. Kortom: ik ben zeer tevreden met Simpsite.

Lifestyle & Advies Oost Gelre

Makkelijk en zonder problemen van de gratis naar de betaalde versie over te zetten.

super geregeld allemaal.

Jessica

Simpsite is een geweldig programma, eenvoudig om mee te werken en de service is grandioos!

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Simpsite was en is het eerste programma waarmee ik gewerkt heb. Tot een vriendin van mij een website nodig had en haar domein al had en aangemeld was bij Webnode, kreeg ik dus te maken met andere... Simpsite was en is het eerste programma waarmee ik gewerkt heb. Tot een vriendin van mij een website nodig had en haar domein al had en aangemeld was bij Webnode, kreeg ik dus te maken met andere functies die ook zeer aantrekkelijk zijn om mee te werken. B.v. verschillende blokken in kleur als achtergrond, contact opnemen zonder dat je emailadres zichtbaar is en icoontjes (facebook,telefoon,twitter). Dit zou nog een aanvulling kunnen zijn voor simpsite. Mijn ervaring met jullie is super, alles wordt snel geregeld en geven ook snel antwoord.

Reactie Simpsite:

Hoi Jessica, Bedankt voor je positieve feedback, wij zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met Simpsite! Ook bedankt voor je suggestie. We hopen het toevoegen van sociale iconen... Hoi Jessica, Bedankt voor je positieve feedback, wij zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met Simpsite! Ook bedankt voor je suggestie. We hopen het toevoegen van sociale iconen (inclusief e-mail) in de toekomst mogelijk te gaan maken. - Simpsite team

www.via-olanda.eu

Het is een gemakkelijke site die professioneel oogt.

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Zeer gebruiksvriendelijk en vlotte service. Nieuwe site was direct online te aanschouwen.

Erg makkelijk in gebruik voor een leek zoals ik.

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Fijn dat er in het weekend ook iemand ter beschikking staat voor vragen. Misschien een idee om ook een telefoonnummer toe te voegen bij de contact gegevens?

Laag drempelig en makkelijk in gebruik.

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Ik vind Simpsite erg toegankelijk en laagdrempelig. Het is heel makkelijk in gebruik. Mensen die geen ervaring hebben met websites bouwen kunnen hier eigenlijk meteen aan de slag, met een heel mooi... Ik vind Simpsite erg toegankelijk en laagdrempelig. Het is heel makkelijk in gebruik. Mensen die geen ervaring hebben met websites bouwen kunnen hier eigenlijk meteen aan de slag, met een heel mooi resultaat! Website is ook heel betrouwbaar en werkt altijd.

Casa Arboleda Sayalonga

Makkelijk in gebruik en goede service!

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Fantastisch om onafhankelijk met een website bezig te zijn met toch support. Zeer gebruikers vriendelijk.

Helder en duidelijk in gebruik

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Prettig om met simpsite te werken

Gemakkelijk en snel te maken website met heel veel mogelijkheden

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Het maken van een website wordt simpel uitgelegd. En bij vragen heeft de helpdesk snel een reactie.