Simpsite

Ludo Tips

Heel goed

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Site is snel, geen problemen maar zou toch graag hebben dat je mooie tabellen kon maken wat hier niet mogelijk is.
Nu moet ik steeds tabellen maken in word, omzetten naar html en dan aanpassen wat wel een tijdrovende bezigheid is.

Erg makkelijk om zelf een website te maken

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Als er vragen zijn wordt je geholpen maar verder wijst het eigenlijk wel voor zichzelf

Gebruikersvriendelijk, goed contact met helpdesk en praktische website

Beschrijf hier uw volledige ervaring

ik kan prima werken met mijn website bij simpsite. Wat ik een verbeterpunt vind is dat ik qua account van meer faciliteiten gebruik kan maken maar in de praktijk niet omdat ik een "oudere" website... ik kan prima werken met mijn website bij simpsite. Wat ik een verbeterpunt vind is dat ik qua account van meer faciliteiten gebruik kan maken maar in de praktijk niet omdat ik een "oudere" website heb. Ik moet eerst mijn complete website opnieuw maken om gebruik te kunnen maken van deze faciliteiten. Dit vind ik jammer.

Prettig, makkelijk, sympathiek, goedkoop,

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Ik ben niet superhandig met computers maar dit ging prima en was leuk om te doen

Goed.

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Het bedrijf heeft een aangename werkwijze. Goed.

Makkelijk te onderhouden site.

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Ik heb 2 sites. 1 in de oude en goedkope versie. De nieuwe is een stuk verbeterd en makkelijk in gebruik. Zou willen dat de andere ook automatisch zo kon. Wel jammer dat de kosten een stuk hoger... Ik heb 2 sites. 1 in de oude en goedkope versie. De nieuwe is een stuk verbeterd en makkelijk in gebruik. Zou willen dat de andere ook automatisch zo kon. Wel jammer dat de kosten een stuk hoger zijn geworden. Maar kreeg wel wat korting

Fijne site maar mag ieta makkelijker in gebruik.

Goed.

Reactie Simpsite:

Hallo, We werken er hard aan om Simpsite zo makkelijk mogelijk te maken. Een aantal weken geleden hebben we je een mail gestuurd met meer informatie over de nieuwe editor (jij gebruikt nog de... Hallo, We werken er hard aan om Simpsite zo makkelijk mogelijk te maken. Een aantal weken geleden hebben we je een mail gestuurd met meer informatie over de nieuwe editor (jij gebruikt nog de oude editor). Met deze nieuwe editor kan je nog makkelijker een site maken. Op de pagina is meer informatie te vinden: https://www.simpsite.nl/de-nieuwe-editor Als je verder nog vragen hebt kan je natuurlijk contact opnemen. We helpen je graag verder! - Simpsite team

Was toch lastiger dan ik dacht.

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Wel snelle reactie, bij vraag.

Reactie Simpsite:

Hallo, We vinden het jammer om te horen dat je Simpsite lastiger vindt dan je gedacht had. Ons doel is om Simpsite zo eenvoudig mogelijk te maken. Als je tijdens het bouwen van je site vragen... Hallo, We vinden het jammer om te horen dat je Simpsite lastiger vindt dan je gedacht had. Ons doel is om Simpsite zo eenvoudig mogelijk te maken. Als je tijdens het bouwen van je site vragen hebt is het altijd mogelijk om de handleiding te bekijken via: www.simpsite.nl/help Verder zijn we benieuwd wat je precies als lastig ervaart. Zou je misschien een mailtje willen sturen naar: contact@simpsite.nl met daarin meer uitleg wat je precies moeilijk vindt. We zullen je dan per mail verder kunnen helpen. - Simpsite team

Kakatoe

Prima! Kan het cms uitgebreid worden met een shop?

Heel goed en snel

Reactie Simpsite:

Hoi Kakatoe, Bedankt voor je feedback! Op dit moment is het nog niet mogelijk om een shop te maken. Misschien komt hier in de toekomst verandering in, maar helaas kunnen we daar nu nog geen extra... Hoi Kakatoe, Bedankt voor je feedback! Op dit moment is het nog niet mogelijk om een shop te maken. Misschien komt hier in de toekomst verandering in, maar helaas kunnen we daar nu nog geen extra informatie over geven. - Simpsite team

Ilonkas lr health en beauty

Geweldig makkelijk om een mooie website te maken

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Het is een fijne site om een eigen website te creeren. Ben nog druk bezig maar ik ben heel tevreden en qua prijs is het mooi om een site te maken