Simpsite

Ik ben op zicht heel tevreden, ik vind het alleen voor een leek nog erg moeilijk om een website te bouwen. Ook met aanwijzingen..... zo heb ik een keer tekst aangepast en op akkoord gedrukt toen... Ik ben op zicht heel tevreden, ik vind het alleen voor een leek nog erg moeilijk om een website te bouwen. Ook met aanwijzingen..... zo heb ik een keer tekst aangepast en op akkoord gedrukt toen stond het nog met verkeerde tekst online? Ik doe daar schijnbaar iets verkeerd

Santpoortseboerenmarkt

Euforie!! eindelijk zonder frustratie een website gemaakt.

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Super makkelijke gebruiksvriendelijke uitvoering om een website te bouwen.
Contact heb ik ook prettig ervaren. Snelle en duidelijke afhandeling van mijn vraag.

Makasha's

Zeer makkelijke, fijne website builder, wel vrij prijzig voor een fatsoenlijk pakket!

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Simpsite bevalt mij goed, heb meerdere website gemaakt en nog in de maak, en het werkt makkelijk en snel. Er zijn een paar erg leuke ontwerpen, en doordat je ze ook nog kunt personaliseren zijn de... Simpsite bevalt mij goed, heb meerdere website gemaakt en nog in de maak, en het werkt makkelijk en snel. Er zijn een paar erg leuke ontwerpen, en doordat je ze ook nog kunt personaliseren zijn de mogelijkheden erg breed. Ik vind het persoonlijk vrij prijzig, maar ik heb dat ook zeer beperkt budget op het moment.

P.J van Stenis

Eenvoudig in gebruik

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Eenvoudig te begrijpen en te gebruiken, ook voor beginners. Zitten paar klne bugs in, oa bij uploaden meerdere foto's. Jammer dat je foto's niet kunt vergroten na er op te klikken. Ook een gemis dat... Eenvoudig te begrijpen en te gebruiken, ook voor beginners. Zitten paar klne bugs in, oa bij uploaden meerdere foto's. Jammer dat je foto's niet kunt vergroten na er op te klikken. Ook een gemis dat je de foto' uit je gallery niet makkelijk door kunt klikken. Moet nu op iedere foto klikken in balk onderin. Laatste puntje is ontbreken mogelijkheid gallery paginagroot te tonen ipv enkel balkje onderin.

Peter van Stenis

Voor iedereen geschikt

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Makkelijk te gebruiken en in te richten, ook voor een beginner. Alles wijst zich vanzelf. Zitten paar kleine bugs in, oa bij uploaden meerdere foto's. Jammer dat je foto's niet kunt vergroten als... Makkelijk te gebruiken en in te richten, ook voor een beginner. Alles wijst zich vanzelf. Zitten paar kleine bugs in, oa bij uploaden meerdere foto's. Jammer dat je foto's niet kunt vergroten als je er op klikt en dat je niet eenvoudig door je fotogallery kunt doorklikken. Je moet echt op de foto in de balk onderin gaan staan. Is wel een gemis. Zou ook liever de gallery paginagroot willen zin ipv middels een balk.

karima yahyaoui

Top! zeer tevreden

Beschrijf hier uw volledige ervaring

ben heel tevreden als er iets is wordt ik snel geholpen!

Prima, deskundig en vriendelijk bedrijf met een uiterst snel reactievermogen op vragen. Top!

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Nadat ikzelf een fout had gemaakt aangaande de koppeling van een pakket, heb ik gevraagd deze over te zetten naar de juiste site. Dit is via mailverkeer prima geregeld en nu werkt mijn site... Nadat ikzelf een fout had gemaakt aangaande de koppeling van een pakket, heb ik gevraagd deze over te zetten naar de juiste site. Dit is via mailverkeer prima geregeld en nu werkt mijn site uitstekend. Ik wil de supportgroep hiervoor dan ook hartelijk bedanken.

licht op autisme

Heel duidelijk, ook voor iemand die niet heel handig is met de computer.

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Alles was goed te vinden en snel te regelen. De site stond ook vlot online en is ook nog makkelijk weer aan te passen. Iets meer keus uit vormgeving zou misschien wel leuk zijn.

Het werkt wel makkelijk, mis een item om naast de afbeelding een tekst te plaatsen, (links of rechts)
Dank voor jullie feedback, inmiddels aanpassingen gemaakt. Dank u.

Het werkt wel makkelijk.

Ludo Tips

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Makkelijk om me te werken