Simpsite

Erg makkelijk en intuïtief

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Fijne manier om websites te bouwen. Werkt heel makkelijk en intuïtief. Snel resultaat en dus erg motiverend.

Reint

Helaas is het contact met simpsite ver te zoeken, hoezo helpdesk, er wordt gewoonweg niet op mails gereageerd. Heb enkele malen mail gestuurd ook gerageerd via messenger facebook, maar ook daar...

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Ja mijn mening is veranderd, ben tevreden met de website van simpsite

Eligiusparochie-SCH

Op de eerste blik maakt het Systeem een goede indruk maar het ontbreken na mijn tot op heden opgedane kennis en gemaakte ervaring ontbreken belangrijke elementen zoals FTP toegang, agenderen van...

Beschrijf hier uw volledige ervaring

In het algemeen tot nu toe weinig ervaring met het bedrijf opgedaan. Reactie op vragen duurt iets te lang. Voor een oordeel of ik het bedrijf aanbevelen zou ontbreekt me nog wat aan ervaring. Maar voor een eenvoudige particuliere website denk ik over een aanbeveling na!

Werkt makkelijk, maar er ontbreken zaken en de banner onder aan de site is erg lelijk.

Helemaal tevreden mee!

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Ik ben in oktober begonnen met een professionele website te bouwen bij Simpsite en ik ben heel tevreden met mijn ervaring tot nu toe. Het is heel gemakkelijk om zelf een website te bouwen en het heeft mij weinig tijd gekost.

Wisselend

Beschrijf hier uw volledige ervaring

werken met simpsite de website maken, vind ik heel prettig, duidelijk en eenvoudig, maar het contact is werkelijk bedroevend. Ik heb een paar keer vragen gesteld aan het Support Team, maar krijg geen reactie op mijn vragen, tenminste de laatste tijd. Soms zijn dingen niet echt duidelijk, zo snap ik niet waarom de zwarte balk onder de pagina zichtbaar blijft bij een betaalde site, wanneer wel en wanneer niet, dat zie je pas als je het abonnement hebt. En er is een keer te veel betaald, dat zal terug betaald worden en ik hoop dat dat ook werkelijk gebeurt.

Windows tips en trucs

Een goede site waarmee je gratis een site kunt maken met een subdomein (voorbeeld.simpsite.nl) veel ingebouwde plugins goede aanrader

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Ik heb een site hiervan, windows-tips-en-trucs.simpsite.nl (kijk er eens een keer op a.u.b.!). Het bevalt mij zeer goed, een site is zo aangemaakt. De reclame van de site zelf is niet meer dan een kleine banner onderaan, die bijna niet opvalt. Er zijn veel ingebouwde, gratis plugins en tools waarmee je je site een goed uiterlijk kunt geven. Een echte aanrader!

Eva

Geweldige bedrijfssite gemaakt met Simpsite, de enige websiteboulder waar ik mee overweg kon.

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Super gemakkelijk in gebruik, ook als je geen ervaringen hebt op technisch gebied. Veel keuzes voor gemakkelijke prijzen, en ze zijn snel bereikbaar om te helpen. Klantvriendelijk en goed bereik in Google.

Eenvoudige manier om nieuwe websites te maken en te onderhouden.

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Het maken van een website via simpsite is eenvoudig. Zonder verder contact kan eenvoudig een site worden gemaakt en online worden gezet. Jammergenoeg is de mailfunctie beperkt. Het automatisch doorsturen van email is niet mogelijk !

SHurkens-antique

Geweldige website, zonder programmeer kennis

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Hele mooie website ontwikkelend met Simsite, werkelijk alles perfect. Zeer tevreden