Simpsite

Windows tips en trucs

Een goede site waarmee je gratis een site kunt maken met een subdomein (voorbeeld.simpsite.nl) veel ingebouwde plugins goede aanrader

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Ik heb een site hiervan, windows-tips-en-trucs.simpsite.nl (kijk er eens een keer op a.u.b.!). Het bevalt mij zeer goed, een site is zo aangemaakt. De reclame van de site zelf is niet meer dan een kleine banner onderaan, die bijna niet opvalt. Er zijn veel ingebouwde, gratis plugins en tools waarmee je je site een goed uiterlijk kunt geven. Een echte aanrader!

Eva

Geweldige bedrijfssite gemaakt met Simpsite, de enige websiteboulder waar ik mee overweg kon.

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Super gemakkelijk in gebruik, ook als je geen ervaringen hebt op technisch gebied. Veel keuzes voor gemakkelijke prijzen, en ze zijn snel bereikbaar om te helpen. Klantvriendelijk en goed bereik in Google.

Eenvoudige manier om nieuwe websites te maken en te onderhouden.

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Het maken van een website via simpsite is eenvoudig. Zonder verder contact kan eenvoudig een site worden gemaakt en online worden gezet. Jammergenoeg is de mailfunctie beperkt. Het automatisch doorsturen van email is niet mogelijk !

SHurkens-antique

Geweldige website, zonder programmeer kennis

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Hele mooie website ontwikkelend met Simsite, werkelijk alles perfect. Zeer tevreden

Heel goed altijd tevreden tot ik ondekte dat anderen hem in gebruik hebben

goed

B.put

Prima site

Werkt perfect en makkelijk

Makkelijk een eigen site te maken.

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Het is een makkelijke site en overzichtelijk. Als je iets niet begrijpt kun je zo het antwoord vinden op de site.

Prima website, snel en correcte klantenservice

Simpsite is een duidelijke website.

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Simpsite is een fijne en duidelijke website, maar heeft ook wat nadelen. Ik ontvang dagelijks heel veel spam naar aanleiding van mijn Simpsite website. Ook is mijn site niet te vinden met Google.

Reactie Simpsite:

Hallo,

Bedankt voor het schrijven van een review over Simpsite. We vinden het erg jammer dat je niet volledig tevreden bent. Onlangs hebben we je een mail gestuurd met daarin extra uitleg. Is het probleem hiermee opgelost? Voor als je de mail niet hebt gezien, hebben we hieronder nog wat tips staan.

Je site is succesvol in Google opgenomen. Bij het intypen van je site in Google zal je site worden getoond. Het daarna hoger komen in Google kost helaas tijd. Omdat je site relatief nieuw is, zal het enige tijd duren voordat Google je site echt 'vertrouwd'. Hierna zal je site vanzelf hoger komen. Nadat we jouw site kort hebben bekeken kunnen we alvast met de volgende verbeteringen komen:

- Geef alle pagina's een titel en een unieke beschrijving. Meer hierover is te vinden via: https://www.simpsite.nl/help/artikel/50-Pagina_instellingen (onderaan de pagina staat beschreven hoe je dit doet).
- Geef alle afbeeldingen een beschrijving (klik op een afbeelding, ga naar "Opties" en vul een beschrijving in)

Door deze punten uit te voeren, zal Google je site beter herkennen en hierdoor hoger plaatsen.

Daarnaast heb je aangegeven spam te ontvangen nadat je een site hebt aangemaakt. Bij Simpsite geven we nooit je e-mailadres (of andere gegevens) door aan andere bedrijven. Zou je contact met ons op willen opnemen over de aard van de mails? We helpen je graag verder.

Mocht je verder nog vragen hebben, dan kan je gerust weer contact met ons opnemen.

- Simpsite team

Eerste hulp bij schrijven

Makkelijk gebruiksvriendelijk simpel.. Simpsite!!

Beschrijf hier uw volledige ervaring

Een super makkelijke manier om een goede website te maken