MS

Goede en snelle service

Donderdagavond heb ik een Bloeddrukmeter besteld en zaterdagmorgen ontvangen. Ben heel tevreden over de service en de levering.

Hens

Bloeddrukmeter omron M3

goede ervaring, geen problemen gehad!

Arie

Correct en snel!

Besteld product correct en snel geleverd. Goed verpakt. Geen minpunten wat afhandeling betreft. Ook betaling ging vlot!prima.

Jos de Rooij

Keurige en snelle levering

Makkelijk te navigeren website, ook is er een goede productomschrijving en vergelijking mogelijk

J.D.v.d.K

Zeer correct en snelle levering

Zeker had ik liever 5 sterren gegeven !!
Als de bezorging ( post.nl ) even de tijd zou nemen om 2x te bellen
Ik was thuis om mijn pakket te ontvangen maar helaas snelle jelle was...
Zeker had ik liever 5 sterren gegeven !!
Als de bezorging ( post.nl ) even de tijd zou nemen om 2x te bellen
Ik was thuis om mijn pakket te ontvangen maar helaas snelle jelle was alweer gevlogen
Dit komt regelmatig voor met de bezorgdiensten , jammer het zorgt voor veel ergernis

az jan portaels

Bestelling medisch materiaal

Rik Niesten

Prettige samenwerking

Ik heb een bloeddrukmeter besteld en daarbij een verkeerde postcode en woonplaats opgegeven (ik ben pas verhuisd, dus als je even niet oplet, spring je zo weer op de automatische piloot)

Het apparaat kon dus niet bezorgd worden en toen ik telefonisch reageerde op een e-mail van Simedo en eea rechtzette, had ik de meter de volgende dag in huis. Klasse!

Frasse

Perfecte levering

Het plaatsen van de bestelling , het opvolgen van de levering, de smile van de chauffeur van de afleveringsdienst resulteerden in een perfecte levering ! Voor herhaling vatbaar...

Van de meersche

Bloeddruk

de levering verliep heel vlot en was uitstekend te volgen. In een woord echt schitterend.

Liz

Heel tevreden

Perfecte prijs en afhandeling.
De volgende dag geleverd, echt een aanrader.