Johan Vermassen

TOP!!!

Duidelijke website
Leuk om traject van bestelling te kunnen volgen
Leveringstermijn gerespecteerd

Pegasus sports and health care

1e aankoop

Andre Holsbeek

Aankoop bloeddrukmeter

Uitstekend toestel, snelle levering.
Minpunt: koerier vond het niet nodig van mij te verwittigen bij aankomst.
Plaatste het toestel in bergkastje onder de brievenbus in een gebouw met 7...
Uitstekend toestel, snelle levering.
Minpunt: koerier vond het niet nodig van mij te verwittigen bij aankomst.
Plaatste het toestel in bergkastje onder de brievenbus in een gebouw met 7 gezinnen.

Manush

Mia

Toch niet de beste koop

U doet alsof u de prijs verlaagt van 69,95 naar 50.95 euro en dat is dus niet waar. Ik heb nadien identiek dezelfde BD-meter gevonden op bol.com aan 48.64 euro (blijkbaar hun normale prijs zonder... U doet alsof u de prijs verlaagt van 69,95 naar 50.95 euro en dat is dus niet waar. Ik heb nadien identiek dezelfde BD-meter gevonden op bol.com aan 48.64 euro (blijkbaar hun normale prijs zonder korting...) en gratis verzending! Dus samen meer dan 5 euro goedkoper.
Maar ik heb het goed ontvangen en het werkt goed. Alleen vind ik het een grote papierverspilling om niet minder dan 8 handleidingen bij te voegen, waar ik er dus maar 1 van nodig heb. Daar zou u toch iets moeten op vinden.
Beste groeten.

Luc Vdb

Alles afgerond binnen enkele dagen zeer betrouwbare een aanrader groetjes luc

Na enkele dagen bij mij thuis een aanrader

Jean

Zeer goed

zeer vriendelijk en snel uitgebreid goed antwoord op mail

Jan Kort

Verrassend goed

Ik had een pizzaoven besteld, perfect op tijd binnen. Op zondag pizza gebakken, op maandag kortsluiting in het apparaat geen pizza meer.
Na contact met Simedo medewerker kreeg ik de volgende...
Na contact met Simedo medewerker kreeg ik de volgende dag een mail dat er inmiddels een nieuwe pizzaoven was opgestuurd en dat er een retouretiket voor de oude bijgevoegd was.
Heb meteen de defecte geheel kosteloos teruggestuurd.
Inmiddels weer heerlijke pizza's gebakken.
Ik vind dit een uitzonderlijk goede service, ben ook zeer klantvriendelijk te woord gestaan door de medewerkers.
Verrassend goed!

Bart uit Belgie

Duidelijk, vlot en degelijk

een duidelijke beschrijving en vergelijking van de producten
een vlotte verloop van aankoop en levering
een degelijke aankoop

R.F.M. van Weelden

Levering van een Tanita BC545N

snel en goed verpakt geleverd