Henny

Hartslag

Een goed werkende bloedmeter

HERMANS JOS

Zeer tevreden

Zeer snelle uitvoering van de bestelling. Oveer de kwaliteit van de bloeddrukmeter kan ik mij nu nog niet uitspreken. Periode te kort.

Bloem

Bloeddrukmeter

Erg tevreden. De bloedrukmeter werd binnen 36 uur geleverd en funktioneerde direkt. Hartelijk dank voor de vlotte afhandeling.

Particulier

Bloeddrukmeter

Snelle levering, goede service met inpakken & verzenden.

dierickx

Bloeddrukmetershop.be

Ik heb geen contact gehad met simedo.nl, wel met bloeddrukmetershop.be

Kaim

Hen na 4 dagen nog niets aangekregen

Parthoens Ludo

O.K.

Te vroeg om te beoordelen. Ik heb de indruk dat mijn bloeddrukmeter niet correct werk.

Jansen

Zeer tevreden

Goede service, klantenservice is goed te bereiken en is zeer behulpzaam. Snelle levering.

Ov

Goede service!

Had enkele vragen over een product en die werden mooi beantwoord via de chat-functie! De levertijd was ook zoals aangeven! Top!

Ab Jongbloed

Het product werd zo snel als mogelijk geleverd, met uitstekende tracking and tracing. Kan niet beter.

Het minpunt is als volgt:
Het minpunt is als volgt:
Op uw site verleidt u de klant tot de extra aankoop van vier batterijen, terwijl bij het product zelf door de fabrikant (in dit geval een bloeddrukmeter van Panasonic) al vier batterijen worden meegeleverd. Die vier extra batterijen zijn niet nodig en zijn onnodig prijsopdrijvend.