Safia

Ik ben heel erg tevreden

Bohy

Alles netjes en tot in de puntjes gereld.
Misschien nog een klein detail mocht het stijdstip van levering nog kunnen bepaald worden in een vork van een uur of twee.

Zeer goed geïnformeerd door de Website aangaande de producten en kunnen vergelijken. Alles zeer goed geregeld. Voor mij 9,75 op 10 over de ganse lijn. Alleen die kleine opmerking nog van... Zeer goed geïnformeerd door de Website aangaande de producten en kunnen vergelijken. Alles zeer goed geregeld. Voor mij 9,75 op 10 over de ganse lijn. Alleen die kleine opmerking nog van bovenaan.
Proficiat

HCA van Buuren

Zeer vriendelijk en vakkundig telefonisch te woord gestaan. Rollator zeer snel en goed verpakt geleverd.
Gebruikersaanwijzing is duidelijk. Ben zeer tevreden met Simedo.

Eefje Nijdam

Kan niet anders zeggen dat ik het iedereen zou aanraden om gewoon een rollator via internet te bestellen bij deze firma, keurig netjes volgens afspraak geleverd en de mensen aan de telefoon waren... Kan niet anders zeggen dat ik het iedereen zou aanraden om gewoon een rollator via internet te bestellen bij deze firma, keurig netjes volgens afspraak geleverd en de mensen aan de telefoon waren altijd vriendelijk, mocht je twijfelen over een hulpmiddel krijg je prima advies. Zelf hebben mijn moeder en ik eerst gekeken in een zelfzorgwinkel, hebben toen de beste eruit gekozen die kostte in de winkel 369 euro en via internet 309 dus scheelde 60 euro het mooie ervan vond ik ook dat mocht het product niet bevallen dan kan je het binnen 30 dagen terugsturen. al met al een dikke 10 wat mij betreft.

nou dat niet echt, ik had er gewoon een goed gevoel bij ook bij de 2 personen die ik aan de telefoon had.

jean pierre fievez

Zeer correct. ik doe niet aan pr dus geen aanbeveling.

particulier

Ik heb mij vergist en wil het terug sturen omdat ik een bloeddruk met wil.

Beste mijnheer,
Ik wil het terug sturen omdat ik dacht dat het een bloeddruk meter was . Hier heb ik niets aan . is het mogelijk dat het terug gestuurd mag worden.?

groeten Nico...
Beste mijnheer,

groeten Nico van Schagen

Jan Vanden Nest

Snel en gemakkelijk

Eenvoudig, duidelijk en doeltreffende uitvoering

Nellie Groenen

Alles is prima naar wens verlopen.

Discreet verpakt, verschillende mogelijkheden van batalen, goed op de hoogte gebracht via mail.

Joke Veeken

Bestelling

Snelle levering,goed op de hoogte gehouden van verzending keurig verpakt.

Karin huffels

Polsbloeddrukmeter karin