Nico Van den Berg

Keurig en snel geleverd. Helaas en technisch foutje. Na telefonisch contact nog diezelfde dag een nieuwe geleverd. Complimenten.

Snel en goede service.

Heel tevreden!

Supersnel geregeld en je wordt op de hoogte gehouden van het verkoop en bezorgproces, via mail. Zeer tevreden over de mooie (verpakte) sieraden.

Alieda

Slechte service

Richard

Prima bedrijf, prima communicatie bij het oplossen van een onduidelijkheid.

prijzen zijn okee

Pp

Ik zocht lang naar en produckt bij hun heb ik het gevonden prijs was mooie maar de verzend kosten was 5€ voorheen klein product toen het aan kwam zag ik op de envelop maar 0.85 cent waar is de... Ik zocht lang naar en produckt bij hun heb ik het gevonden prijs was mooie maar de verzend kosten was 5€ voorheen klein product toen het aan kwam zag ik op de envelop maar 0.85 cent waar is de rest gebleven dat fin ik niet leuk

Brief post moet anders en pakket moet anders dan is het goed

Marita van Mierlo

Heel goed en snelle levering

Snelle afhandeling van de bestelling

westerly Intervention group

De aankoop was naar genoegen.
De aankoop was naar genoegen.
De betaling liet echt de wensen over, er was meegedeeld " geen verzendingskosten boven de 50 euro" voor je de zending kon aanvragen mocht je eerst de verzendingskosten betalen.

De vrije verzending die niet echt is.

Lindeboom

Snel vlot klantgericht

Alles picobello

Meijer

Ik heb nog maar 1 keer iets gekocht Simedo en dat is prima bevallen

Snelle leveren

De leeuw

Prima! Avond ervoor iets besteld en de volgende dag meteen in huis!

Snelle levering en duidelijke communicatie via mail