Kwaliteit & inzet trainer
Toepasbaarheid dagelijks leven

Sylvia Zandbergen

Fantastisch!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De oefeningen die met elkaar, dus met een andere cursist samen, worden uitgevoerd.
Hiermee voer je direct uit en ervaar je wat je mogelijkheden zijn. Het is steeds opnieuw verbazingwekkend wat er gebeurt.

Heeft u tips voor ons?

Vooral doorgaan op deze manier.

Frank

Mindblowing

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Zeer kundige en professionele cursus

Heeft u tips voor ons?

Keep up the excellent work

Marijn Roos

Inspirerend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Verdieping, veiligheid, persoonlijke aandacht, goede dosering aandacht, goede en leuke oefeningen, goede reader

Heeft u tips voor ons?

Niet echt: misschien voor elk duo een aparte ruimte tijdens de opdrachten en er zijn betere filmpjes over dat in- en uitzoomen. En een bordje met Silva Nederlands op de deur. Beetje muggenzifterij... Niet echt: misschien voor elk duo een aparte ruimte tijdens de opdrachten en er zijn betere filmpjes over dat in- en uitzoomen. En een bordje met Silva Nederlands op de deur. Beetje muggenzifterij dit allemaal ;)

Sacha liedorp

Bijzonder

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Veel kennis, veel goede voorbeelden en verhalen, rust, openstaan voor alle soorten vragen, vriendelijkheid en geborgenheid

Heeft u tips voor ons?

Wat fruit tijdens de pauzes

Wieke wassenaar

Verrijkend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Het vele oefenen en de vele aansprekende voorbeelden en goede uitleg. Fijne sfeer in de groep en door Landa

Heeft u tips voor ons?

De oefeningen in het boekje kunnen nog wat helderder opgeschreven

Duncan

Bijzonder!

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De manier hoe de training is gegeven. Heel duidelijk, zonder enige haast en de creatie van een vertrouwde groep cursisten.

Heeft u tips voor ons?

Dit is persoonlijk: wellicht het uitgebreide boekje als naslagwerk iets vaker bij een bepaalde techniek erbij pakken zodat de oefening die je thuis uit het boekje kunt nagaan, duidelijk wordt met de... Dit is persoonlijk: wellicht het uitgebreide boekje als naslagwerk iets vaker bij een bepaalde techniek erbij pakken zodat de oefening die je thuis uit het boekje kunt nagaan, duidelijk wordt met de oefening in de cursus.

Shanaka

Het maakt niet uit hoe intelligent je bent als je niet weet hoe je intelligentie kan gebruiken, anders heb je niks aan van intelligentie!. Ik raad aan iedereen deze training te volgen om een geniale... Het maakt niet uit hoe intelligent je bent als je niet weet hoe je intelligentie kan gebruiken, anders heb je niks aan van intelligentie!. Ik raad aan iedereen deze training te volgen om een geniale mens te zijn.

Je eigen intuïtie

Mijn dankbaarheid

Anne-Mieke Enzlin

Alles krijgt een plekje

Welke sterke punten heeft u ervaren?

De les is goed opgebouwd

Heeft u tips voor ons?

Voor mij zitten de stoelen niet gemakkelijk. Ik denk dat het goed is als mensen weten dat ze gaan mediteren en daar voor zichzelf evt ondersteunende materialen mee kunnen nemen

Jolanda

Geweldig

Welke sterke punten heeft u ervaren?

Verbinding met de groep cursisten. Vertrouwd/veilig gevoel.
Door de opzet van de cursus en inbreng van Fiona.

Geen tips

Akki van Roekel

Inspirerend

Welke sterke punten heeft u ervaren?

veel kennis van zaken, persoonlijk, goede sfeer, verbondenheid met de groep en trainster

Heeft u tips voor ons?

nee, vond het echt een fijne cursus en goed geregeld