7.7/10

Mariette de Ruiter

Peefect

Keurig berpakt

Grit

Wacht nog steeds op bestelling..

Tijdig informeren mag wel wat hoger op de agenda

meijer en ten hove

Goed advies, eerlijk en vriendelijk, positief.

Bianca Pieterse

Wij zijn deze dag goed geholpen en vriendelijk geholpen, ik heb ook binnenkort bij jullie mijn eerste workshop en kijk er al naar uit.

Senang Fotografie

Zie verbeterpunten/tips

De bestelling was snel binnen, de communicatie was tot de ontvangst van het product prima.

Binnen een paar dagen bleek er een mankement te zijn met het product, het mesje is niet goed waardoor ik er niet mee kan werken. Erg snelle prettige reactie via mail, dat er meteen een nieuw mesje verstuurd zou worden via de post . Na een paar dagen niet ontvangen, een herinneringsmailtje gestuurd waar een reactie op kwam dat hij alsnog verzonden werd. Na een week nog niets ontvangen en op wederom een mail nog geen reactie gehad. Ik kan dus nog steeds niet werken met mijn product en ga een mesje elders bestellen in de tussentijd. Valt toch een beetje tegen.

Prima service

Professioneel

Zeer vlotte en correcte afhandeling, zeker het aanbevelen waard

Goede site en snel alles kunnen bestellen

Na het doen van de bestelling valt er een soort van "stilte" tot het moment dat er een mailtje komt van de pakketdient die het pakketje gaat bezorgen. Het zou fijner zijn als na het doen van de bestelling er informatie wordt verstrekt over het verwachte moment van bezorgen (dus wanneer de bestelling verstuurd gaat worden) . Verder heb ik nog iets in backorder staan. Daar ontvang ik geen informatie over. Het zou fijner zijn wanneer er een bericht wordt gestuurd met de verwachte verzenddatum.