Silhouette Europe

Silhouette Europe Ook benieuwd naar feedback over de webshop Silhouette Europe? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company168
8.3/10
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Silhouette Europe met 8.3/10. Gebaseerd op 168 ervaringen.
Prima (7/10)
Prima (7/10)

N.v.t.

Sneller levering en meer communnicatie indien er niet snel geleverd kan worden

Score voor Silhouette Europe:2.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Te lange lever termijn en weinig communnicatie.

Ibrahim Polat
Ibrahim Polat
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben de silhouette cameo 2 sp pakket besteld met daarbij toebehorende accessoires bij silhouette europe en deze is netjes bezorgd.

N.v.t.

Goede en deskundige mensen die je graag verder helpen

Zeer vriendelijke medewerkers!.

N.v.t.

Ja snelle bestelling en snelle levering!

Heel goed!.

Positief.

Ilona B
Ilona B

Vriendelijk mensen die weten waar ze over praten! Helpen je op alle mogelijke manieren en geven tips hoe iets toe te passen!

Helaas een product besteld dat niet leverbaar was. Wordt telefonisch beloofd dat ik hierover terug gebeld zou worden de volgende dit is niet gebeurd, waren vervliegen vanaf 15.00 ook niet meer bereikbaar. Nadat ik een berichtje op de social media plaats krijg ik via Facebook te horen dat m'n bestelling wordt geannuleerd omdat ze het niet geleverd krijgen. Een gemiste kans want er was mij 4 weken daarvoor beloofd dat het max 1 1/2 werk zou duren. Dat het niet geleverd kan worden is balen, maar dat er niet de tijd genomen wordt om dit telefonisch met de klant te bespreken vindt ik diep triest!

Score voor Silhouette Europe:2.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Wisselende gevoelens met dit bedrijf. wanneer ik materiaal kom halen een super service, maar bestelling via de mail verloopt erg moeizaam tot gewoon niet!.

Inez Creemers
Inez Creemers

Levertijd !

Registreren ging niet !

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles zeer ok, behalve registratiemogelijkheid hetgeen misschien problemen geeft in de toekomst.

Fabienne

Erg behulpzaam, klantvriendelijk gewoon een super bedrijf. erg blij met t advies wat ik gekregen heb. heb al veel mooie dingen kunnen maken met mijn silhouette cameo.

Marianne
Marianne

ik vind het jammer dat iets wat gewoon door de brievenbus kan als pakket dienst verzonden moet worden

Goed.

N.v.t.

Medewerkers aan de telefoon zijn altijd erg vriendelijk!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb afgelopen tijd bij druma 2 snijmachines gekocht. buiten het feit dat de verkoopprijs mij erg beviel, had ik beide machines de volgende dag al in huis. super service!.

Bedrijfsinformatie

Silhouette in Europe is een initiatief van DDS Druma. Wij leveren allerlei decoratiematerialen en –technieken. Van professionele grootformaat printers tot apparatuur voor zeefdrukken en van specialistische inkt tot allerhande zelfklevende folies. We hebben een groot magazijn in Tilburg en een zeer breed assortiment op voorraad. Naast A-merken leveren we ook onze eigen materialen, vaak tegen een gunstigere prijs.
Adres
De Posthoornstraat 8