Silhouette Europe

Silhouette Europe Ook benieuwd naar feedback over de webshop Silhouette Europe? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company168
8.3/10
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Silhouette Europe met 8.3/10. Gebaseerd op 168 ervaringen.
Prima (7/10)
Prima (7/10)

Angelique Koene
Angelique Koene

snelle levering, alleen van een backorder wordt je niet op de hoogte gesteld!

betere communicatie van een backorder
meer leuke actie's

Score voor Silhouette Europe:4.00/5

Top.

Klantvriendelijk en behulpzaam personeel

Beter op het afleveradres letten, en wellicht een andere partij kiezen voor de levering. Mijn ervaring met DPD was zeer matig, hoorde na wijziging adres niets meer en moest maar afwachten of en wanneer het pakket zou komen. Adres was tevens maar half aangepast, verrassend dat dit überhaupt is goedgekomen :)

Score voor Silhouette Europe:3.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Verzending was snel ondanks dat het product niet op voorraad was bij bestelling. fijn, ware het niet dat het naar het factuuradres werd verstuurd waar niemand aanwezig was, speciaal daarom een ander afleveradres ingevuld. voor dit was hersteld waren we helaas vier dagen verder vanaf verzenddatum. silhouette europe reageerde overigens wel snel op deze klacht en probeerde het recht te zetten, lijkt vooral aan de pakketpartij dpd te liggen dat het daarna nog zo lang duurde. het product zelf is gedeeltelijk kapot, hierover moet ik nog contact opnemen. ik ga er vanuit dat dit netjes zal worden afgehandeld. we zijn ook een keer in de winkel geweest en daar werden we zeer vakkundig, uitgebreid en netjes geholpen.

Ilona B
Ilona B

Vriendelijk mensen die weten waar ze over praten! Helpen je op alle mogelijke manieren en geven tips hoe iets toe te passen!

Helaas een product besteld dat niet leverbaar was. Wordt telefonisch beloofd dat ik hierover terug gebeld zou worden de volgende dit is niet gebeurd, waren vervliegen vanaf 15.00 ook niet meer bereikbaar. Nadat ik een berichtje op de social media plaats krijg ik via Facebook te horen dat m'n bestelling wordt geannuleerd omdat ze het niet geleverd krijgen. Een gemiste kans want er was mij 4 weken daarvoor beloofd dat het max 1 1/2 werk zou duren. Dat het niet geleverd kan worden is balen, maar dat er niet de tijd genomen wordt om dit telefonisch met de klant te bespreken vindt ik diep triest!

Score voor Silhouette Europe:2.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Wisselende gevoelens met dit bedrijf. wanneer ik materiaal kom halen een super service, maar bestelling via de mail verloopt erg moeizaam tot gewoon niet!.

Silhouette Europe 1 beoordeling

Net bedrijf, ik was wat vergeten en later bijbesteld. dat was niet helemaal duidelijk, ik ben gebeld en er was een mail gestuurd... de bestelling was de dag erna in huis...

Score voor Silhouette Europe:4.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles is vlot verlopen. al vond ik de kleuren van de vinyl niet 100% overeenkomen met de foto...

ingegno
ingegno

leuk produkt

geen opmerkingen

Super.

Silhouette Europe 1 beoordeling
Esther Bornebroek (Hip & Stoer gehaakt)
N.v.t.
Esther Bornebroek (Hip & Stoer gehaakt)

goede service

niet dat ik op dit moment kan noemen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles verliep netjes en soepel.

Anneke Ekstijn/ Handmade by Anneke
Anneke Ekstijn/ Handmade by Anneke

Goede uitleg
Behulpzaam
Goede producten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hartstikke goed. goede producten, behulpzaam, snelle levering.

Lumy's
Lumy's

Goed.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring is zeer positief! wordt vriendelijk geholpen bij vragen!.

Bedrijfsinformatie

Silhouette in Europe is een initiatief van DDS Druma. Wij leveren allerlei decoratiematerialen en –technieken. Van professionele grootformaat printers tot apparatuur voor zeefdrukken en van specialistische inkt tot allerhande zelfklevende folies. We hebben een groot magazijn in Tilburg en een zeer breed assortiment op voorraad. Naast A-merken leveren we ook onze eigen materialen, vaak tegen een gunstigere prijs.
Adres
De Posthoornstraat 8