7.7/10
8.5/10
8.1/10
7.7/10

R hofstra

Snele levering en zeker klant vriendelijke bedrijf. Je krijgt een goede informatie over het product wat je besteld hebt en wanneer je het ontvangt

Kreeg snel een mailtje over bepaald product wat niet op voorraad was maar binnen een week alles wel binnen gekregen.

Makkelijk duidelijk en snel

duidelijk

meer workshop's door het hele land!

Apparaat gekocht. Vlotte levering

Zou het niet weten

Zou het niet weten

Loura de Ruiter

De flexfolie is erg prettig om mee te werken. Ik had eea snel binnen. Alleen heb ik nog een mail gestuurd wanneer het verzonden werd, want dat is in het besteloverzicht niet terug te vinden.

De nalevering kwam een dag later al binnen. En alles wordt super verpakt in en om kokers.

In het besteloverzicht ook laten zien wanneer het verzonden is en als er nalevering is. Kunt nu alleen zien dat je bestelt en betaald hebt.

Weinig communicatie. Geen mails over status bestelling/levering. uiteindelijk wel snel geleverd.
Er waren bepaalde artikelen niet op voorraad en zijn dus niet meegeleverd. Dit moesten we zelf...

snelheid levering

beter communicatie!

Maaike Streppel

Zeer positief, behulpzaam en vriendelijke behandeling

De bereidheid om de klanten te helpen en te woord te staan

Wellicht kijk ik er over heen maar ik ben op zoek geweest naar de openingstijden maar zelf kan ik deze niet terug vinden op de website

Maaike van der zee

Leuk bedrijf met mooie producten, maar helaas ging er bij ons wat mis. Er staat een voorbeeld foto's bij twee verschillende producten. Maar het is dezelfde foto. Hierdoor ontstond verwarring en...

De communicatie per mail mag wel wat uitgebreider. Zijn erg kort van stof. Ik had graag een reactie op mijn vraag/bevinding gehad.

Marianna

Snelle levering alles in orde

Zeer tevreden over het product. Communicatie in het afhandelen/verzenden en na te leveren producten verliep moeizaam. Duurt nu al weken

Er was iets fout gegaan en dat was snel opgelost.

Communicatie en afhandeling. Als je er zelf herhaaldelijk om vraagt krijg je wel snel reactie maar ik zou het vanzelfsprekend vinden dat je op de hoogte wordt gesteld van zaken zonder dat je er zelf steeds achter aan moet.

Goed, levering altijd compleet

na bestelling duurt het enkele dagen voordat de bestelling binnen is. graag zou ik zien dat bijvoorbeeld bestelling voor 14.30 uur dezelfde dag verzonden zal worden, volgende dag binnen