8.1/10
8.5/10
7.6/10
8.1/10
7.7/10

Weinig communicatie. Geen mails over status bestelling/levering. uiteindelijk wel snel geleverd.
Er waren bepaalde artikelen niet op voorraad en zijn dus niet meegeleverd. Dit moesten we zelf...

snelheid levering

beter communicatie!

Maaike Streppel

Zeer positief, behulpzaam en vriendelijke behandeling

De bereidheid om de klanten te helpen en te woord te staan

Wellicht kijk ik er over heen maar ik ben op zoek geweest naar de openingstijden maar zelf kan ik deze niet terug vinden op de website

Maaike van der zee

Leuk bedrijf met mooie producten, maar helaas ging er bij ons wat mis. Er staat een voorbeeld foto's bij twee verschillende producten. Maar het is dezelfde foto. Hierdoor ontstond verwarring en...

De communicatie per mail mag wel wat uitgebreider. Zijn erg kort van stof. Ik had graag een reactie op mijn vraag/bevinding gehad.

Marianna

Snelle levering alles in orde

Zeer tevreden over het product. Communicatie in het afhandelen/verzenden en na te leveren producten verliep moeizaam. Duurt nu al weken

Er was iets fout gegaan en dat was snel opgelost.

Communicatie en afhandeling. Als je er zelf herhaaldelijk om vraagt krijg je wel snel reactie maar ik zou het vanzelfsprekend vinden dat je op de hoogte wordt gesteld van zaken zonder dat je er zelf steeds achter aan moet.

Goed, levering altijd compleet

na bestelling duurt het enkele dagen voordat de bestelling binnen is. graag zou ik zien dat bijvoorbeeld bestelling voor 14.30 uur dezelfde dag verzonden zal worden, volgende dag binnen

Henny van Wordragen

Ik heb me begin dit jaar ingeschreven voor een kennismakingsworkshop, dat was erg leuk

Een mooi vrolijke site

Alleen heb ik een lidmaatschap genomen en kan ik nu niet een workshop aanklikken zonder dat ik moet betalen

Mijn ervaring tot nu toe is uitstekend

Ik neb mijn cameo 3 bij een externe partij gekocht en door ben ik erg goed geholpen

N.v.t

Goede ervaring. Levering was later dan normaal, maar dat was logisch, want ik bestelde vlak voor de kerstdagen.
De dag na kerst stond DHL al voor de deur, dus al met al nog vlot bezorgd!

Richard Reinders

Opzicht prima alleen hadden wij wel het gevoel dat je weinig geïnformeerd wordt over de afhandeling van de order.

Order wordt netjes afgewikkeld. Ik zou hier weer bestellen.

Nergens een levertijd te vinden. De informatie e-mails kunnen verbeterd worden, je betaald met IDeal en krijgt vervolgens nog eens betaalgegevens gestuurd. Beetje verwarrend. Dan krijg je het bericht dat je order in behandeling wordt genomen en er wordt gezegd dat het binnen de levertermijn afgehandeld word. Leuk, alleen weet je niet wat dat is. Kortom de service is goed maar de informatie die verstrekt wordt aan de klant kan veel beter.