7.7/10
8.5/10
8.1/10
7.7/10

TRIKA BVBA

Goede deskundige uitleg wanneer ik contact nam voor uitleg over de Silhouette Cameo 3.

Mogelijkheid voor Belgische bedrijven om een BTW nummer toe te voegen bij bestelling voor het opmaken van de factuur

Orlans

Super content!!!

Snelle reactie ,goede service en snel leveren !!

geen doe zo voort!!??

Snelheid van leveren

Ja, ik had 2 artikelen besteld (mesje en adapter) Helaas was de adapter niet op voorraad , maar werd toch een paar dagen later geleverd. Echter vond ik het niet nodig om beide artikelen (via pakketpost) afzonderlijk te sturen. M.i. had u kunnen informeren of ik kon wachten en alles in één keer verzonden kon worden.

nee

nee

Na aanleiding van deze enquête heb ik wel een paar opmerkingen. Bij sommige punten is het niet mogelijk om 'niet van toepassing' in te vullen of antwoorden over te slaan. Ook de mogelijkheid om de...

nvt

zie eerste vraag

Renee

Snelle levering, goed verpakt, kwaliteitsproducten.

Snelle levering, goed verpakt, kwaliteitsproducten.

Graag nog wat meer informatie bij de producten.

Monika/T-EVEREST

Ik heb shilouette cameo 3 snijplotter en textiel transferfolie gekocht. Goede service, snelle levering.

Goede service, goede producten, snelle levering.

Te kleine formaten van rol (textiel transferfolie), grotere zijn niet bereikbaar op de website.

Richard

Snel en betrouwbare, overzichtelijke en vooral fijne site.

De ondersteuning en mogelijkheden om te leren hoe dit product gebruikt kan worden.

Wellicht een uitgebreidere tutorial, zodat het hoge verbruik van materiaal voorkomen kan worden. Een enkele foute instelling kan leiden tot het verloren gaan van een eerste werk.

Inge

Prima, snelle levering goede kwaliteit artikelen

snelle levering

Michelle

Prima service. Nette levering.

Grote voorraad Silhouette artikelen plus eigen voorraad flex en vynil.

ze zouden youtube instructiefilmpjes of inspiratietips kunnen delen, maar op zich zijn er daar al heel veel van, dus geen idee of dat voor het bedrijf meerwaarde zou hebben. Misschien wel voor mensen die niet zo goed in de Engelse taal zijn? Ikzelf heb niet echt behoefte aan extra informatie. Wat ik wil weten, kan ik online vinden. Oh, wat misschien wel een idee is: bij de Silhouette online store kun je een boekje met tips, ideeën en inspiratie krijgen als je een abonnement ofzo neemt. Is het een idee als jullie een eigen boekje maken wat mensen gewoon los kunnen bestellen? Of bijvoorbeeld kunnen meebestellen bij een bestelling vanaf 25 euro?