Silhouette Europe

Silhouette Europe Ook benieuwd naar feedback over de webshop Silhouette Europe? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company168
8.3/10
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Silhouette Europe met 8.3/10. Gebaseerd op 168 ervaringen.
Prima (7/10)
Prima (7/10)

Richard Reinders
Richard Reinders

Order wordt netjes afgewikkeld. Ik zou hier weer bestellen.

Nergens een levertijd te vinden. De informatie e-mails kunnen verbeterd worden, je betaald met IDeal en krijgt vervolgens nog eens betaalgegevens gestuurd. Beetje verwarrend. Dan krijg je het bericht dat je order in behandeling wordt genomen en er wordt gezegd dat het binnen de levertermijn afgehandeld word. Leuk, alleen weet je niet wat dat is. Kortom de service is goed maar de informatie die verstrekt wordt aan de klant kan veel beter.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Opzicht prima alleen hadden wij wel het gevoel dat je weinig geïnformeerd wordt over de afhandeling van de order.

AF Dadeco Decoratie
AF Dadeco Decoratie

Snij / persinstellingen vermelden op de flock producten, is nu onduidelijk hoe te snijden (welke zijde) en hoe te persen temperatuur tijd etc.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Website is duidelijk, levering is goed, behalve de tijdsaanduiding van de bezorger is waardeloos. verder is het somsverwarrend omdat het door druma wordt afgehandeld terwijl je bij silhouette hebt besteld.

Carmen
Carmen

Snelle levering! Duidelijk aangegeven voorraad op site

Ga het materiaal nog testen! Voorlopig geen opmerkingen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vlotte service! duidelijk website! ook veel info.

Goed (8/10)

Snelle en persoonlijke reactie op vragen en onduidelijkheden!

Ik denk dat een eigen website handiger is,dan dit via Marktplaats te doen!

Prima geholpen!.

Engelise Hageman
Voldoende (6/10)
Engelise Hageman

Friendly and helpful on the telephone.

Send shipping confirmation and a tracking number via e-mail as a standard practice, so buyers will know that everything is ok with an order and will know when to expect the parcel.
Many businesses offer free shipping on higher value items. This would be nice. Your shipping is expensive.
Better/longer product descriptions will be helpful.

Score voor Silhouette Europe:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

I was happy with my purchase. the only thing that was a little worrying was that i did not receive any confirmation that my parcel had been sent. to me it seemed as if the order wasn't processed and i had to physically make a call to find out if this had been done! when i did make the call, the person on the telephone was helpful, but it took quite a while before they could confirm that the parcel was indeed on its way.

Uitstekend (10/10)

Erg snel geleverd uit voorraad.

Na betalingsbevestiging geen mail gehad wanneer het verzonden werd. Ik hield rekening met enkele dagen dat ik het binnen zou hebben, maar dat was de volgende dag al. Daarover natuurlijk geen klachten!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Supersnelle levering en alles op voorraad.

total print
Voldoende (6/10)
total print

dat je binnen kan lopen

bestellingen die er nog niet zijn beter comuniceren

Score voor Silhouette Europe:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed maar lang moeten wachten op bij bestellingen en nu nog wachten op 1 rol.

Insula College Dordrecht
Insula College Dordrecht

Ik moet iedere keer op de website weer zoeken naar de webshop. Die staat bij het kopje 'shop' dan gewoon onderstreept in de tekst als webshop aangegeven. Handiger om daar een directe link van te maken.

Voor school is het prettiger als we op rekening kunnen betalen. Nu moet het via via eerst betaald worden, dat is niet gebruikelijk bij een school.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik bestel bij dit bedrijf voor de school waar ik voor werk. prima bedrijf.

Karin Leysen
Karin Leysen

uitgebreid gamma

Behulpzaam en vriendelijk.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Producten besteld en workshops gevolgd.

Bedrijfsinformatie

Silhouette in Europe is een initiatief van DDS Druma. Wij leveren allerlei decoratiematerialen en –technieken. Van professionele grootformaat printers tot apparatuur voor zeefdrukken en van specialistische inkt tot allerhande zelfklevende folies. We hebben een groot magazijn in Tilburg en een zeer breed assortiment op voorraad. Naast A-merken leveren we ook onze eigen materialen, vaak tegen een gunstigere prijs.
Adres
De Posthoornstraat 8