8.1/10
7.6/10
8.1/10
7.7/10

Marianna

Snelle levering alles in orde

Zeer tevreden over het product. Communicatie in het afhandelen/verzenden en na te leveren producten verliep moeizaam. Duurt nu al weken

Er was iets fout gegaan en dat was snel opgelost.

Communicatie en afhandeling. Als je er zelf herhaaldelijk om vraagt krijg je wel snel reactie maar ik zou het vanzelfsprekend vinden dat je op de hoogte wordt gesteld van zaken zonder dat je er zelf steeds achter aan moet.

Goed, levering altijd compleet

na bestelling duurt het enkele dagen voordat de bestelling binnen is. graag zou ik zien dat bijvoorbeeld bestelling voor 14.30 uur dezelfde dag verzonden zal worden, volgende dag binnen

Henny van Wordragen

Ik heb me begin dit jaar ingeschreven voor een kennismakingsworkshop, dat was erg leuk

Een mooi vrolijke site

Alleen heb ik een lidmaatschap genomen en kan ik nu niet een workshop aanklikken zonder dat ik moet betalen

Mijn ervaring tot nu toe is uitstekend

Ik neb mijn cameo 3 bij een externe partij gekocht en door ben ik erg goed geholpen

N.v.t

Goede ervaring. Levering was later dan normaal, maar dat was logisch, want ik bestelde vlak voor de kerstdagen.
De dag na kerst stond DHL al voor de deur, dus al met al nog vlot bezorgd!

Richard Reinders

Opzicht prima alleen hadden wij wel het gevoel dat je weinig geïnformeerd wordt over de afhandeling van de order.

Order wordt netjes afgewikkeld. Ik zou hier weer bestellen.

Nergens een levertijd te vinden. De informatie e-mails kunnen verbeterd worden, je betaald met IDeal en krijgt vervolgens nog eens betaalgegevens gestuurd. Beetje verwarrend. Dan krijg je het bericht dat je order in behandeling wordt genomen en er wordt gezegd dat het binnen de levertermijn afgehandeld word. Leuk, alleen weet je niet wat dat is. Kortom de service is goed maar de informatie die verstrekt wordt aan de klant kan veel beter.

AF Dadeco Decoratie

Website is duidelijk, levering is goed, behalve de tijdsaanduiding van de bezorger is waardeloos. Verder is het somsverwarrend omdat het door Druma wordt afgehandeld terwijl je bij Silhouette hebt...

Snij / persinstellingen vermelden op de flock producten, is nu onduidelijk hoe te snijden (welke zijde) en hoe te persen temperatuur tijd etc.

Carmen

Vlotte service! Duidelijk website! Ook veel info

Snelle levering! Duidelijk aangegeven voorraad op site

Ga het materiaal nog testen! Voorlopig geen opmerkingen

Prima geholpen!

Snelle en persoonlijke reactie op vragen en onduidelijkheden!

Ik denk dat een eigen website handiger is,dan dit via Marktplaats te doen!