7.7/10
8.5/10
8.1/10
7.7/10

Inge

Zeer tevreden over de uitleg voor deen aanschaf
Ook daarna duidelijke uitleg in de goed georganiseerde cursus

Persoonlijk en vriendelijk

De openingstijden (maar ik wil ik ook niet werken op zaterdag )

I love the people who work there. From the two ladies I've seen at the front desk, always welcoming and friendly. I've had a chance total with two workers/instructors. (forgive me I suck at names, I...

Goed bedrijf , mijn product was alleen helaas niet op voorraad.
Had graag gewild dat ik Saar wen berichtje over had gehad
Toen ik zelf mailde, kreeg ik dit te horen
En was het er...

Nette levering

Even mailen als iets niet op voorraad is

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam

Henjk Arentsen

Snel en accuraat gehandeld met de aankoop. Prima uitleg over mijn vragen, en staan open voor vervolgvragen.

Snelle afhandeling en verzending.

henk beerens

Goede en snelle levering en service

Paulus Nesse

Mijn ervaring met dit bedrijf was niet goed. 3 dagen op mijn pakje zitten wachtten en na een telefoontje met een heleboel sorry's eindelijk opgestuurd. Op mijn vraag waarom niet even een mailtje...

zie boven en geef antwoord als iemand ergens op reageert. Steek niet je kop in het zand.

Aankoop verliep eenvoudig op de website. Bij verzending was er aan mijn kant wat onduidelijkheid over de levertijd, maar bij contact was men vriendelijk en werd er snel geholpen.

De website ziet er zeer goed uit en werkt prettig om een bestelling te plaatsen. Bij contact via mail is reageert men snel en vriendelijk.

De informatie op de site over levertermijnen is niet geheel duidelijk. Er staat een stukje over ' producten op voorraad die voor [tijd] worden besteld, worden dezelfde dag verzonden'. Hier staat dus geen tijd aangegeven. Echter werd mijn product niet dezelfde dag, maar ook niet de dag erna verzonden, wat ik dus wel had verwacht. Iets meer duidelijkheid hierover zou fijn zijn.