Silhouette Europe

Silhouette Europe Ook benieuwd naar feedback over de webshop Silhouette Europe? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company168
8.3/10
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Silhouette Europe met 8.3/10. Gebaseerd op 168 ervaringen.
Prima (7/10)
Prima (7/10)

Loura de Ruiter
Loura de Ruiter

De nalevering kwam een dag later al binnen. En alles wordt super verpakt in en om kokers.

In het besteloverzicht ook laten zien wanneer het verzonden is en als er nalevering is. Kunt nu alleen zien dat je bestelt en betaald hebt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De flexfolie is erg prettig om mee te werken. ik had eea snel binnen. alleen heb ik nog een mail gestuurd wanneer het verzonden werd, want dat is in het besteloverzicht niet terug te vinden.

Onvoldoende (4/10)

snelheid levering

beter communicatie!

Score voor Silhouette Europe:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Weinig communicatie. geen mails over status bestelling/levering. uiteindelijk wel snel geleverd. .
er waren bepaalde artikelen niet op voorraad en zijn dus niet meegeleverd. dit moesten we zelf ontdekken, want werd niet verwittigd. ondertussen hebben we ook geen leveringstermijn van de ontbrekende artikelen. we wachten nu al een week zonder enige vorm van communicatie!!.

Maaike Streppel
Uitstekend (10/10)
Maaike Streppel

De bereidheid om de klanten te helpen en te woord te staan

Wellicht kijk ik er over heen maar ik ben op zoek geweest naar de openingstijden maar zelf kan ik deze niet terug vinden op de website

Score voor Silhouette Europe:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer positief, behulpzaam en vriendelijke behandeling.

Maaike van der zee
Voldoende (6/10)
Maaike van der zee

De communicatie per mail mag wel wat uitgebreider. Zijn erg kort van stof. Ik had graag een reactie op mijn vraag/bevinding gehad.

Score voor Silhouette Europe:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leuk bedrijf met mooie producten, maar helaas ging er bij ons wat mis. er staat een voorbeeld foto's bij twee verschillende producten. maar het is dezelfde foto. hierdoor ontstond verwarring en bestelde we helaas de verkeerde. probleem is netjes opgelost door een nieuw product te sturen, maar ik vond de communicatie hierover matig.

Marianna
Uitstekend (10/10)
Marianna
Score voor Silhouette Europe:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering alles in orde.

Voldoende (6/10)

Er was iets fout gegaan en dat was snel opgelost.

Communicatie en afhandeling. Als je er zelf herhaaldelijk om vraagt krijg je wel snel reactie maar ik zou het vanzelfsprekend vinden dat je op de hoogte wordt gesteld van zaken zonder dat je er zelf steeds achter aan moet.

Score voor Silhouette Europe:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer tevreden over het product. communicatie in het afhandelen/verzenden en na te leveren producten verliep moeizaam. duurt nu al weken.

Goed (8/10)

na bestelling duurt het enkele dagen voordat de bestelling binnen is. graag zou ik zien dat bijvoorbeeld bestelling voor 14.30 uur dezelfde dag verzonden zal worden, volgende dag binnen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed, levering altijd compleet.

Henny van Wordragen
Henny van Wordragen

Een mooi vrolijke site

Alleen heb ik een lidmaatschap genomen en kan ik nu niet een workshop aanklikken zonder dat ik moet betalen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb me begin dit jaar ingeschreven voor een kennismakingsworkshop, dat was erg leuk.

Goed (8/10)

Ik neb mijn cameo 3 bij een externe partij gekocht en door ben ik erg goed geholpen

N.v.t

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring tot nu toe is uitstekend.

Silhouette Europe 1 beoordeling

Goede ervaring. levering was later dan normaal, maar dat was logisch, want ik bestelde vlak voor de kerstdagen..
de dag na kerst stond dhl al voor de deur, dus al met al nog vlot bezorgd!.

Bedrijfsinformatie

Silhouette in Europe is een initiatief van DDS Druma. Wij leveren allerlei decoratiematerialen en –technieken. Van professionele grootformaat printers tot apparatuur voor zeefdrukken en van specialistische inkt tot allerhande zelfklevende folies. We hebben een groot magazijn in Tilburg en een zeer breed assortiment op voorraad. Naast A-merken leveren we ook onze eigen materialen, vaak tegen een gunstigere prijs.
Adres
De Posthoornstraat 8