8.1/10
7.6/10
8.1/10
7.7/10

Rob Rijksen

Geduldig en enthousiast, je wordt uitgebreid te woord gestaan!

Uitleg

Verwarring omtrent Silouette accout maken en Druma acxcount, ik dacht dat het een bedrijf was, wat ook zo is, maar niet wat betreft het account?
Het komt althans niet zo over in eerste instantie dat het wat het account betreft gescheiden is?

Super snelle service en goed verpakt verzonden.

Marianne Schildwacht

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Per telefoon prima support. Niet gedacht dat zoiets nog zou bestaan

Online workshops

MOnique Peters

Hele fijne ervaring. Goede uitleg gekregen.

De ruime tijd die ze voor ons vrij maakte om alles uit te leggen voordat we de aankoop deden

We kregen een shoptegoed bij onze aankoop. Dit was onduidelijk dat het maar 1 maand geldig was. Hierdoor helaas het shoptegoed misgelopen.

Jeanne Groothuizen

Het enthousiasme van de medewerkers straalt er van af. Erg besmettelijk, kan ik zeggen. Goede voorlichting over aankoop.

Enthousiaste medewerkers, alsof je ze al jaren kent!

TRIKA BVBA

Goede deskundige uitleg wanneer ik contact nam voor uitleg over de Silhouette Cameo 3.

Mogelijkheid voor Belgische bedrijven om een BTW nummer toe te voegen bij bestelling voor het opmaken van de factuur

Orlans

Super content!!!

Snelle reactie ,goede service en snel leveren !!

geen doe zo voort!!??

Snelheid van leveren

Ja, ik had 2 artikelen besteld (mesje en adapter) Helaas was de adapter niet op voorraad , maar werd toch een paar dagen later geleverd. Echter vond ik het niet nodig om beide artikelen (via pakketpost) afzonderlijk te sturen. M.i. had u kunnen informeren of ik kon wachten en alles in één keer verzonden kon worden.

nee

nee