8.1/10
7.6/10
8.1/10
7.7/10

Monika/T-EVEREST

Ik heb shilouette cameo 3 snijplotter en textiel transferfolie gekocht. Goede service, snelle levering.

Goede service, goede producten, snelle levering.

Te kleine formaten van rol (textiel transferfolie), grotere zijn niet bereikbaar op de website.

Richard

Snel en betrouwbare, overzichtelijke en vooral fijne site.

De ondersteuning en mogelijkheden om te leren hoe dit product gebruikt kan worden.

Wellicht een uitgebreidere tutorial, zodat het hoge verbruik van materiaal voorkomen kan worden. Een enkele foute instelling kan leiden tot het verloren gaan van een eerste werk.

Inge

Prima, snelle levering goede kwaliteit artikelen

snelle levering

Michelle

Prima service. Nette levering.

Grote voorraad Silhouette artikelen plus eigen voorraad flex en vynil.

ze zouden youtube instructiefilmpjes of inspiratietips kunnen delen, maar op zich zijn er daar al heel veel van, dus geen idee of dat voor het bedrijf meerwaarde zou hebben. Misschien wel voor mensen die niet zo goed in de Engelse taal zijn? Ikzelf heb niet echt behoefte aan extra informatie. Wat ik wil weten, kan ik online vinden. Oh, wat misschien wel een idee is: bij de Silhouette online store kun je een boekje met tips, ideeën en inspiratie krijgen als je een abonnement ofzo neemt. Is het een idee als jullie een eigen boekje maken wat mensen gewoon los kunnen bestellen? Of bijvoorbeeld kunnen meebestellen bij een bestelling vanaf 25 euro?

Trish de Zutter

Mijn ervaring is zeer positief.nu

De machine deed even niet wat hij moest doen, de nazorg was geweldig, ik kon langs komen en alles werd uitgelegd.

Meer workshops

Annie Rave

Zeer correct, klantgericht en snel

Juiste informatie over aanschaf, dit kun je beter niet kopen, dit is voor uw gebruik een beer alternatief. En het klopte!

Workshops op meer plaatsen in het land, nu eigenlijk te ver voor mij.

De levering was snel & correct, voor herhaling vatbaar!

Snelle levering, kwaliteitsvolle producten...

Op dit moment niet...

Ik kan nog niet zoveel zeggen, wel dat het een snelle en goede servies was, mooi verzorgd opgestuurd.

wat ik zeker een pluspunt vond was, dat bij het huismerk denk ik alles veel duidelijker stond beschreven
Waar ik toch veel belang aan hecht.

verloting geen

Eenvoudig bestellen, duidelijke site