8.3/10
7.6/10
8.1/10
7.7/10

makkelijk en overzichtelijk

heb een vraag via de website gesteld op 6 november, hier helaas nog geen antwoord op gehad: aanvraagnummer: 688.

Daniel Bonomo

Ik was op zoek naar een snijplotter en wou graag de Silhouette Cameo 3 bestellen. Deze besteld via de Druma site Silhouette Europe. Bestelling was de volgende werkdag behandeld, en daarna...

Aftersales en klantenservice was in mijn geval erg goed. Snelle reactie en een goede oplossing. Zo zie je het graag.

Een extra controle dat de juiste items ingepakt zijn, misschien? Maar het was goed genoeg opgelost dat ik me er niet erg aan kan storen.

Geen informatie ontvangen over verwerking van de bestelling. Na 2 dagen zelf contact opgenomen of en wanneer ik alles zou ontvangen.

Mathias Delrue

Heel goede ervaring met bedrijf. Duidelijke en leuke website. Vlotte service.

Super website

Mathias Delrue

Heel goede service. Duidelijke website en vlotte afhandeling en levering aankoop.

Veel nuttige info en leuke site

Carla de Ridder

Heb alleen nog maar ervaring met een cursus bij Silhouette Europa, dit was prima geregeld.
Hartelijke ontvangst bij binnenkomen en leuke service.

Verkeerd artikel werd geleverd en na 2 weken nog steeds niet het correcte ontvangen.

Susanne

Goed en bij vragen bellen ze of emailen ze snel terug.

Snelle reactie bij vragen.

Mogelijk een extra e-mail met uitleg of een link naar de website met wat de verschillende editions qua software inhouden en dat dit een eenmalige aanschaf is. Kon ik niet terugvinden op de Amerikaanse website.
Over het werken met de silhouette cameo 3 over print and cut, merk ik dat de registratietekens het beste werken om alles precies te laten uitsnijden. Nu had ik al wat filmpjes bekeken in Nederlands en Engels, maar niks gevonden over deze tekens. Heb het zelf uitgezocht, maar is voor andere mogelijk sneller te begrijpen als er een Nederlands filmpje van komt.

Duidelijke site, goed en snelle bezorging

materialen misschien iets meer gespecificeerd per apparaat. Heb nog naar iets anders gekeken, maar kwam er uiteindelijk achter dat dat waarschijnlijk niet werkt op het apparaat dat ik heb.