8.1/10

Bestelling is prima gegaan

status updates

nope

M vd B

Workshop-beginners. Goede/verzorgde ontvangst. Veel geleerd. Ook persoonlijke aandacht indien nodig.

Betreft een workshop. Zie hierboven.

Op dit moment geen.

Het Bruist

Uitermate goed. Goed te woord gestaan en prima geholpen!

Zeer klantvriendelijk

Natasja

Werd heel geleverd en was mooi verpakt.

Leuk bedrijf. Vriendelijk personeel. Er wordt echt tijd genomen om zoveel mogelijk uit te leggen. Ook heel fijn dat er workshops worden gegeven, zodat je door te doen nog beter met het apparaat...

Toen me iets. onduidelijk was met de installatie van het programma, hebben zij meegekeken en geholpen door middel van support op de achtergrond

Gemakkelijk in gebruik en compact

Marja van der Velden

Zeer vriendelijk geholpen, veel uitleg gehad en veel materialen op voorraad

Ja, de tijd die genomen werd om uit te leggen wat de verschillen tussen de diverse apparaten waren en de bereidheid om zo goed mogelijk te helpen.

Wat ik jammer vond was dat ik in september vroeg naar een cursus voor de Cameo en dat ik te horen kreeg dat ik dat beter niet kon doen omdat er een speciale cursus voor de Curio zou komen. Ik heb hier diverse malen naar gevraagd en uiteindelijk komt de cursus pas een half jaar daarna. Ik zou ook een mailtje krijgen als die cursus gepland werd maar toen ik eruiteindelijk nog maar eens naar informeerde bleek deze al gepland te zijn zonder dat ik een mail had gehad. Gelukkig was er nog wel plaats.

ROC Zadkine

Onze bestelling van de Silhouet Cameo en de vinyl en flex was keurig volgens afspraak geleverd.

De gebruiksvriendelijkheid van de apparatuur is super!

Ik heb voor ik de bestelling ging doen een telefoontje naar de vestiging in Tilburg gedaan want ik wilde eerst wat info voor ik ging bestellen. De persoon die ik aan de telefoon kreeg was kortaf zo van dat kunt u op de site vinden. Ik wilde eerst meer info omdat ik onzeker was over mijn bestelling. jammer

Goede service. Snelle afhandeling. Ruime keuze.