7.7/10
8.1/10
8.5/10
8.1/10
7.7/10

Verkeerd artikel werd geleverd en na 2 weken nog steeds niet het correcte ontvangen.

Susanne

Goed en bij vragen bellen ze of emailen ze snel terug.

Snelle reactie bij vragen.

Mogelijk een extra e-mail met uitleg of een link naar de website met wat de verschillende editions qua software inhouden en dat dit een eenmalige aanschaf is. Kon ik niet terugvinden op de Amerikaanse website.
Over het werken met de silhouette cameo 3 over print and cut, merk ik dat de registratietekens het beste werken om alles precies te laten uitsnijden. Nu had ik al wat filmpjes bekeken in Nederlands en Engels, maar niks gevonden over deze tekens. Heb het zelf uitgezocht, maar is voor andere mogelijk sneller te begrijpen als er een Nederlands filmpje van komt.

Duidelijke site, goed en snelle bezorging

materialen misschien iets meer gespecificeerd per apparaat. Heb nog naar iets anders gekeken, maar kwam er uiteindelijk achter dat dat waarschijnlijk niet werkt op het apparaat dat ik heb.

Heb weinig tot geen ervaring. Machine besteld bij een bedrijf naar van Silhouette zelf niets gehoord behalve Inlogcode. Weinig info op de site.

Nee. Het enige dat het er mooi uitziet

Het zou fijn zijn als er een beschrijving/handleiding bij zou zitten. Wat handvaten over instellingen. Wat alle ikonen inhouden, hoe he snijinstellingen zijn. Heb al veel vinyl verpest doordat ik get niet gevonden kreeg. YouTube erop nageslagen alleen dan moet he 2 velden openen omdat er zoveel gebeurt dat je het niet kunt volgen. Nu moet je alles zelf uitzoeken. Update vd software vind ik erg ingewikkeld. Dit alles een groot minpunt.

Slecht

Antwoord geven op mail

modemakendoejezelf

Ik probeer me al maanden uit te schrijven, maar helaas jullie blijven maar sturen, dit irriteert mij verschrikkelijk.
Dit zijn mijn 2 mail adressen info@modemakendoejezelf.nl en...

Bestelling is prima gegaan

status updates

nope

M vd B

Workshop-beginners. Goede/verzorgde ontvangst. Veel geleerd. Ook persoonlijke aandacht indien nodig.

Betreft een workshop. Zie hierboven.

Op dit moment geen.