8.3/10
7.7/10

Jacqueline Louis

Zeer goed

Goede klantenservice

Druma: Duidelijke communicatie, vriendelijke medewerkers aan de telefoon.

Duidelijke omschrijvingen bij de producten.

Ik kan nergens meer terugvinden wat de materialen in het startpakket zijn.
Ik kan nergens meer terugvinden wat de materialen in het startpakket zijn.
Volgens mij krijg ik bij mijn aankoop 100 designs gratis om meteen te kunnen starten. Deze heb ik tot op heden niet ontvangen. Een medewerker gaf aan dat ik hierover nog een mail zou ontvangen. Deze heb ik nog niet ontvangen. Hierover zou de communicatie beter kunnen. En ik hoor nog graag hoe en wanneer die designs ter beschikking worden gesteld.

Reactie Silhouette Europe:

Beste, ik heb de vraag even doorgezet mijn collega zal u morgen even berichten.
Met vriendelijke groet Team DDS Druma bv

Marina

Heelgoed

Misschien een track en trace sturen

Vinyl dat besteld was bleek niet goed te werken. Ik kon direct een mail sturen en nieuw vinyl ontvangen. Verder is er 1 extra rol geleverd uit klantvriendelijkheid. Top!

Ruim assortiment

Ik kan de webshop moeilijk vinden om spullen te bestellen

Monica

Super snelle en goede surfers erg prettig

Mooie site

Nieta is top

Goede service en snelle levering

Groot assortiment

Voor de eerste zending Silhouette met folies; zonder toelichting is het lastig onderscheid te maken tussen de bijgeleverde folies. Voor een starter Zou het handig zijn dit per set aan te geven.

Bestellen gaat snel via website maar levering duurt te lang. In deze tijd is vandaag besteld, vandaag verzonden eerder regel dan uitzondering. Hier verzenden pas na 3 dagen.

?

Snellere levering

Reactie Silhouette Europe:

Beste, we streven naar een snelle verzending echter in de de drukke decembermaand willen de levertijden soms wat langer zijn onze ecxuus daarvoor. Met vriendelijke groet Team DDS Druma

Ikke

Prima goed telefonisch te woord gestaan

Producten kunnen worden afgehaald

Dank voor de mooie feedback ! Met vriendelijke groet Team DDS Druma bv

Prive

Prima. Alles op tijd geleverd

Duidelijkheid

N.v.t.

Ben nieuwe klant. Ik bestel en betaal voorruit, maar ik krijg deelleveringen, hoe weet ik nu of ik alles heb ontvangen. Ik wordt niet geinformeerd over backorder. Producten kunnen beter gelabelled... Ben nieuwe klant. Ik bestel en betaal voorruit, maar ik krijg deelleveringen, hoe weet ik nu of ik alles heb ontvangen. Ik wordt niet geinformeerd over backorder. Producten kunnen beter gelabelled worden, zodat duidelijk is wat ik besteld heb en wat geleverd met elkaar kloppen. Nu staat er met de hand iets op een koker geschreven. Het was mij niet duidelijk dat factuur op de shipment zit. Ik vind veel beter dat factuur digitaal is of dat ik die via websitre kan downloaden. Verpakking had ik al weggegooid. gr. Frank

Alles is te vinden

Structuur kan beter

Beste,

Dank voor de feedback we gaan dit zeker intern oppakken, met vriendelijke groet team DDS Druma bv