8.2/10
7.6/10
8.2/10
7.6/10

Jeanne Groothuizen

Het enthousiasme van de medewerkers straalt er van af. Erg besmettelijk, kan ik zeggen. Goede voorlichting over aankoop.

Enthousiaste medewerkers, alsof je ze al jaren kent!

TRIKA BVBA

Goede deskundige uitleg wanneer ik contact nam voor uitleg over de Silhouette Cameo 3.

Mogelijkheid voor Belgische bedrijven om een BTW nummer toe te voegen bij bestelling voor het opmaken van de factuur

Orlans

Super content!!!

Snelle reactie ,goede service en snel leveren !!

geen doe zo voort!!??

Snelheid van leveren

Ja, ik had 2 artikelen besteld (mesje en adapter) Helaas was de adapter niet op voorraad , maar werd toch een paar dagen later geleverd. Echter vond ik het niet nodig om beide artikelen (via... Ja, ik had 2 artikelen besteld (mesje en adapter) Helaas was de adapter niet op voorraad , maar werd toch een paar dagen later geleverd. Echter vond ik het niet nodig om beide artikelen (via pakketpost) afzonderlijk te sturen. M.i. had u kunnen informeren of ik kon wachten en alles in één keer verzonden kon worden.

nee

nee

Na aanleiding van deze enquête heb ik wel een paar opmerkingen. Bij sommige punten is het niet mogelijk om 'niet van toepassing' in te vullen of antwoorden over te slaan. Ook de mogelijkheid om de... Na aanleiding van deze enquête heb ik wel een paar opmerkingen. Bij sommige punten is het niet mogelijk om 'niet van toepassing' in te vullen of antwoorden over te slaan. Ook de mogelijkheid om de ingevulde enquête niet te willen publiceren mis ik.

nvt

zie eerste vraag

Renee

Snelle levering, goed verpakt, kwaliteitsproducten.

Snelle levering, goed verpakt, kwaliteitsproducten.

Graag nog wat meer informatie bij de producten.

Monika/T-EVEREST

Ik heb shilouette cameo 3 snijplotter en textiel transferfolie gekocht. Goede service, snelle levering.

Goede service, goede producten, snelle levering.

Te kleine formaten van rol (textiel transferfolie), grotere zijn niet bereikbaar op de website.

Richard

Snel en betrouwbare, overzichtelijke en vooral fijne site.

De ondersteuning en mogelijkheden om te leren hoe dit product gebruikt kan worden.

Wellicht een uitgebreidere tutorial, zodat het hoge verbruik van materiaal voorkomen kan worden. Een enkele foute instelling kan leiden tot het verloren gaan van een eerste werk.

Inge

Prima, snelle levering goede kwaliteit artikelen

snelle levering