Yara

Super service! Eerst via de chat goed geholpen. En toen binnen no time een prachtige sleutelhanger in huis. Mooi gedrukt en speciaal verpakt!

Cadeau gekocht

Overzichtelijke website, makkelijk een bestelling te plaatsen, fijn direct te kunnen volgen wanneer het pakketje geleverd wordt, inderdaad geleverd zoals aangegeven.
Mooi verpakt. Beetje...
Mooi verpakt. Beetje overdreven om er een kaartje bij te doen met persoonlijk bedankje en lieve groet.

Wilma Vreeker

Hele goede ervaring! Snelle levering! Eerlijk! Ik kreeg achteraf nog een bedragje terug. De korting was bij bestelling niet goed gegaan. Eerlijkheid duurt het langst he! Klasse en zeer tevreden met... Hele goede ervaring! Snelle levering! Eerlijk! Ik kreeg achteraf nog een bedragje terug. De korting was bij bestelling niet goed gegaan. Eerlijkheid duurt het langst he! Klasse en zeer tevreden met het product.

Top! Snelle levering! Mooi resultaat!

Esther

Ontzettend snelle verzending 's ochtends vroeg besteld & 's avonds al bezorgd zonder extra kosten. Top service!!

Marie-Louise

Snel, efficiënt, verzorgd!

Jenieke

Ik kwam via Google op de website terecht. Mijn bestelling had ik snel in huis en wat was het prachtig ingepakt. Een cadeautje voor jezelf

Erg snelle levering en heel erg leuk verpakt, met zelfs een persoonlijk kaartje erbij.

Laurens

Prima service, snelle levering en ook nog een persoonlijk berichtje! Helemaal top.