Tevreden klant

Ik vind SIL-Stuff I Love een hele leuke winkel hebben, en na een bezoek aan de winkel in Zutpen ben ik later ook nog online gaan shoppen bij 'SIL' en ik ben ook helemaal tevreden over de online... Ik vind SIL-Stuff I Love een hele leuke winkel hebben, en na een bezoek aan de winkel in Zutpen ben ik later ook nog online gaan shoppen bij 'SIL' en ik ben ook helemaal tevreden over de online bestelling. Mijn bestellingen waren ook leuk ingepakt! Oftwel op zoek naar een leuk cadeau of een mooie woonaccessoires kijk eens bij SIL!

Heel positief! Snel en goed geleverd.

Jessica de Beukelaer

Leuke site, goede prijs, snelle levering

Kirsten

Snelle service en een persoonlijk bericht bij de zending! Erg leuk!

Marit Boers

Wat een ontzettend persoonlijk bedrijf. Super leuk dat de zending was verpakt én er een persoonlijk kaartje was geschreven!!

Snelle levering. Fijne communicatie.

Vriendelijk, mooie producten, alles super netjes verpakt en precies op tijd geleverd (ook netjes van op de hoogte gehouden). Als een cadeautje voor jezelf.

Christine De Detter

Snelle levering en aangename verassing dat het verpakt was in cadeaupapier. Dochter was ook heel blij met de kleine attentie (snoepjes) en het leuke kaartje.

Het bestelde werd vlot geleverd. Leuk verpakt en verrassend.

Renée

Super! Snelle levering en alle producten waren verpakt als kadootjes. Echt ontzettend leuk! Mooie producten bij sil besteld, ze hebben er een vast klant bij.