Prettig en snel contact toen ik een foutje maakte bij mijn bestelling en een paar dagen later een prachtige en leuk verpakte sleutelhanger in de bus. Super!

Tamara

Super winkel, alles mooi ingepakt met een lief kaartje erbij. Zelfs een cadeautje voor een ander voelt een beetje als een cadeautje voor jezelf!

Cécile Schoolderman

Super snelle levering. En het bestelde kadootje was prachtig ingepakt met nog een extra attentie voor mijzelf (een kaart en hartjes snoepjes, to say; thanks voor de bestelling. Ik werd er echt... Super snelle levering. En het bestelde kadootje was prachtig ingepakt met nog een extra attentie voor mijzelf (een kaart en hartjes snoepjes, to say; thanks voor de bestelling. Ik werd er echt helemaal blij van. Super!!

Marjolein

Mooie, overzichtelijke site en supersnelle levering (binnen één dag)
Bestelling was ook leuk ingepakt met een handgeschreven kaartje erbij. Wat een service!

Marilyn

Snelle bezorging en goede prijs.
Het persoonlijke kaartje die bij de bestelling zat maakt het helemaal af, waar kom je dat tegenwoordig nog tegen. Super tevreden!

Viltbloemist

Snel, liefdevol verpakt en prachtig cadeau!

Michelle

Super. Toen het pakketje toe kwam was ik zo excited. Elk apart verpakt. Echt te lief. Top

Elena

Super leuk winkel, spullen leuk en met aandacht ingepakt, ook nog met een lieve kaart en persoonlijk bericht erbij.
Heb mijn bestelling snel gehad, was toevallig niet thuis toen de...
Heb mijn bestelling snel gehad, was toevallig niet thuis toen de fietskourier langs kwam, dus die was zo aardig om opdezelfde dag nog een keer langs te komen (is ook makkelijk om via de chat een nieuwe afspraak te regelen).

Leuke producten. De sleutelhangers zijn geweldig!

Bezorgen snel. Leuke artikelen. Duidelijke site. Ontzettend leuk ingepakt als je het thuis laat bezorgen